Webwinkel in baby- en kinderspullen te koop

1
Ik bied mijn bedrijf te koop aan. Dit bestaat uit:

- Drie webshops www.kidsrebellion.nl, www.kidsrebellion.de en www.kidsrebellion.co.uk
- Fysieke locatie (huur) met showroom en volledig ingericht magazijn en kantoor
- url www.kinderverlichting.com
- winkelvoorraad
- 15+ leverancierscontacten
- lidmaatschap van de Thuiswinkel Organisatie.
- Ruim 10000 unieke bezoekers per maand.
- 850 artikelen in assortiment waarvan velen met meerdere kleur en maatopties.
- affiliateprogramma

Iemand interesse?

2
Hallo.
Waarom verkoop je jouw Webshop?
Hoeveel vraag je voor hem?

3
Ik wil mijn bedrijf alleen verkopen als ik iemand vind met dezelfde passie en drive voor het vak. Een andere optie voor mij is om iemand te vinden die de shops samen met mij wil runnen.

Ik zou het verkopen omdat ik tot nu toe niemand heb kunnen vinden die het bedrijf samen met mij wil laten groeien. :D

4
Ik heb de website bekeken en ik vind ze er wel sprankelend uitzien!

Zelf zit ik niet in de kinderkleding en accessoires maar ik ben wel geïnteresseerd wat je verstaat onder "samen runnen"?
~ Yvo
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

6
Daarmee bedoel ik dat ik een zakenpartner zoek die medeigenaar wordt van de webshops door zich in te kopen en ook meewerkt aan de day-to-day business. Eventuele andere vormen zijn ook bespreekbaar.

7
Is het ook mogelijk om ook enkel het online webshop gedeelte over te nemen? Indien dat mogelijk is, wil je dan de waarde van de voorraad ook doorsturen?

Alvast bedankt.

8
Alleen de webshops is ook bespreekbaar. Waarde v/d voorraad kan ik je mailen. Mailadres is info-apestaartje-kidsrebellion-puntnl

9
Kan je mij ook gegevens sturen van alleen de webshop met voorraad.
Bedankt

10
Ik ben wel benieuwd naar je verkoopprijs "in zijn geheel" en voor "de webshop + voorraad".
Kan je ook wat omzet/winst cijfers geven?
Mbt inkopen en samen werken, wat voor bedragen hebben we het dan over? Hoeveel uren werk zit er per week in het bedrijf?