Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Spiffy
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 juli 2010
Contacteer:

Shoptrader vs Mijnwinkel.nl vs BiedMeer

13 juli 2010

Goedemorgen,

Ik zoek webwinkelsoftware met een helpdesk en ik twijfel tussen Shoptrader, Mijnwinkel.nl en BiedMeer. Natuurlijk heb ik al veel informatie op hun sites gevonden, maar ze hebben allemaal voor- en nadelen. Ik kan op het internet weinig recencies vinden, behalve over Mijnwinkel.nl (maar als veel mensen dit gebruiken, hoe uniek is je site dan nog?). Misschien kan iemand die ook verschillende aanbieders tegen elkaar heeft afgewogen mij vertellen wat doorslaggevend was om een keus te maken?

Groeten, Renate.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Shoptrader vs Mijnwinkel.nl vs BiedMeer

13 juli 2010

Het is inderdaad moeilijk. Sowieso worden zowel Shoptrader, Mijnwinkel.nl en BiedMeer veel gebruikt dus het nadeel dat je noemt telt voor alle 3.

Mijnwinkel is gemakkelijk via iFrames toe te voegen aan bestaande websites. Verder zijn ze vrij vergevorderd met de combinatie met Excel. Volgens mij bieden alle 3 de partijen ook een gratis probeeroptie? Bij Mijnwinkel is die geloof ik zelfs 2 maanden.

Biedmeer en Shoptrader lijken wat meer op elkaar (naar mijn bescheiden mening). Volgens mij zijn ze alle twee iets gekoper dan Mijnwinkel (is nooit verkeerd). Negatieve ervaringen zul je van alle 3 wel vinden want alle drie de aanbieders bestaan al jaren en dus zijn er echt wel een paar negatieve ervaringen.

Ik geef nu even een heel vervelend advies voor de aanbieders, maar ik zou ze gewoon alle drie even proberen. Welke werkt het prettigst voor je?
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Shoptrader vs Mijnwinkel.nl vs BiedMeer

13 juli 2010

Stomme vraag misschien maar waarom ben je op zoek naar een aanbieder? Je hebt momenteel al een webwinkel! Voldoet deze niet?
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

13 juli 2010

Stomme vraag misschien maar waarom ben je op zoek naar een aanbieder? Je hebt momenteel al een webwinkel! Voldoet deze niet?
Scherp gevonden Logivert. Het lijkt een Virtuemart webwinkel te zijn waar waarschijnlijk aardig wat tijd in is geinvesteerd. Dure grap om nu over te stappen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Spiffy
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 juli 2010
Contacteer:

Re: Shoptrader vs Mijnwinkel.nl vs BiedMeer

13 juli 2010

Ik wilde jullie niet vervelen met een verhaal dat hier al op het forum staat, maar het antwoord waarom ik een andere aanbieder zoek is eigenlijk heel simpel. Ik heb mijn website laten maken door een websitebouwer die inderdaad een mooie site heeft gemaakt en ik heb er zelf ook veel tijd in gestoken, maar voor bepaalde zaken ben ik van hem afhankelijk. Nu hij zijn geld binnen heeft, biedt hij geen service meer; hij is meer met vakantie en andere zaken bezig dan met zijn klanten. Dit werkt echt niet, dus vandaar.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

13 juli 2010

Zoek dan iemand die de service wel verleend voor virtuemart, er zijn genoeg websitebouwers die je graag en tegen een schappelijk tarief met raad en daad terzijde staan.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Spiffy
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 juli 2010
Contacteer:

13 juli 2010

Experts op het gebied van Joomla zijn natuurlijk welkom om een aanbieding te doen!
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

13 juli 2010

Experts op het gebied van Joomla zijn natuurlijk welkom om een aanbieding te doen!
Waarschijnlijk willen wij dat via Zietuwel.nl wel doen. Kun je aangeven wat je wilt veranderen of wat er niet goed gaat? Mag ook in een priveberichtje? Dan kijk ik wat we voor je kunnen betekenen.