Re: Magento - attribuut wil niet wijzigen/opslaan

3
Elecs schreef:Hallo,

Ik probeer de attributen te wijzigen/nieuwe bij te maken zodat dezen niet Engelstalig maar Nederlands in de Shop by staan (tevens wil ik shop by ook aanpassen).

Alleen als ik op "opslaan" of "Save & continue" klik gebeurt er, nou helemaal niks.
Wie kan me helpen (:?
Iemand nog een idee waar dit probleem kan liggen?
Ligt dit aan de database of aan de schrijfrechten van het betreffende bestand/map? Of is dit ergens een bug. Verwijderen wil trouwens wel.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: Magento - attribuut wil niet wijzigen/opslaan

4
Heb je bij attributen het attribuut in een attributenset opgeslagen? Of zelfs echt vervangen?

Maar wil je alleen maar vertalen, dan moet je niet met attributen bezig zijn. Je kunt inderdaad zoals gezegd translate.csv daarvoor gebruiken.

En gebruik de vertaling via de adminpaneel om het anders te gebruiken (dan kan je via de voorkant alles direct vertalen, maar omdat het bij mij niet altijd lukt en ik wel wil weten welke file ik moet gebruiken doe ik dat zo). Dan in de file gewoon toevoegen of wijzigen. Soms staan er woorden of zinnen niet in de Nederlandse map met vertalingfiles en moet je ze toevoegen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Magento - attribuut wil niet wijzigen/opslaan

5
Zyra schreef:Heb je bij attributen het attribuut in een attributenset opgeslagen? Of zelfs echt vervangen?

Maar wil je alleen maar vertalen, dan moet je niet met attributen bezig zijn. Je kunt inderdaad zoals gezegd translate.csv daarvoor gebruiken.

En gebruik de vertaling via de adminpaneel om het anders te gebruiken (dan kan je via de voorkant alles direct vertalen, maar omdat het bij mij niet altijd lukt en ik wel wil weten welke file ik moet gebruiken doe ik dat zo). Dan in de file gewoon toevoegen of wijzigen. Soms staan er woorden of zinnen niet in de Nederlandse map met vertalingfiles en moet je ze toevoegen.
Bedankt voor je reactie.

Nee, als ik een tekst aanpas/een vertaling erbij zet of een nieuw atribuut toevoeg vul ik die pagina's in met opties enzo en als ik dan op opslaan druk/save & continue gebeurt er gewoon niks. Net alsof die knop het helemaal niet doet.

Ik heb de cache en de optie in de index management al uitgezet etc maar niks wil.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: Magento - attribuut wil niet wijzigen/opslaan

6
Elecs schreef:
Zyra schreef:Heb je bij attributen het attribuut in een attributenset opgeslagen? Of zelfs echt vervangen?

Maar wil je alleen maar vertalen, dan moet je niet met attributen bezig zijn. Je kunt inderdaad zoals gezegd translate.csv daarvoor gebruiken.

En gebruik de vertaling via de adminpaneel om het anders te gebruiken (dan kan je via de voorkant alles direct vertalen, maar omdat het bij mij niet altijd lukt en ik wel wil weten welke file ik moet gebruiken doe ik dat zo). Dan in de file gewoon toevoegen of wijzigen. Soms staan er woorden of zinnen niet in de Nederlandse map met vertalingfiles en moet je ze toevoegen.
Bedankt voor je reactie.

Nee, als ik een tekst aanpas/een vertaling erbij zet of een nieuw atribuut toevoeg vul ik die pagina's in met opties enzo en als ik dan op opslaan druk/save & continue gebeurt er gewoon niks. Net alsof die knop het helemaal niet doet.

Ik heb de cache en de optie in de index management al uitgezet etc maar niks wil.
Wil je meer wijzigen of wil je alleen vertalen?