Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
JansenJansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 juli 2021

webwinkel Feedback

29 juli 2021

Beste allemaal,

Ik heb sinds een aantal maanden een webwinkel in speelgoed, sinds 4 weken echt live, maar nog geen een bestelling.
Ik zou dus bij deze graag feedback willen op mijn winkel;

speelgood.com

Met vriendelijke groet,

JansenJansen
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: webwinkel Feedback

29 juli 2021

Nee, dat begrijp ik dat je nog geen bestelling hebt ontvangen.
Sorry hoor, maar er is nog heel veel te doen.

Laat de teksten nakijken, in bijna iedere zin die ik tegenkom zit wel een spelfout:

 jouW specifieke wens!
Enorm sterke klantenservice die altijd werkt in jouW voordeel!
JouW vraag niet terug gevonden?
Onze klanten service is 24/7 bereikbaar voor al jouW vragen!

Al onze bestellingen die voor 16:00 uur gedaan worden, worden de zelfde dag verzonden en is dan al volgende dag al in huis!
Wat?

Wij kunnen dit aanbieden door onze gestroomlijnde processes met onze partner
Gestroomlijnde processen omdat het je lukt om dezelfde dag te verzenden indien een bestelling geplaatst wordt voor 16.00 uur? 
Dat doen wij ook hoor maar de grote jongens realiseren dat voor 23.00 uur nog. 16.00 uur is niets om trots op te zijn.

De kwaliteit van ons speelgoed is gewaarborgt door ons, wij. hebben ons asortiment met zorg samengesteld
is een populaire webshop voor elk soort speelgoed dat er te koop is, het bied lagen prijzen tegen hoge kwaliteit.
2 e-mailadressen op de homepage.

een van de snelst groeiende webwinkels in speelgoed.
Met onze mensen zijn we elke dag druk bezig
Uhm... 

Only 8 left in stock
Veel Engels op de website

16 Bezoekers Bekijken dit product
Leuke manier om het vertrouwen op te bouwen maar dit gelooft geen (speelgoed)hond.


Geen contactgegevens
Geen algemene voorwaarden
Allemaal dingen die verplicht zijn. De webshop komt hierdoor echt heel erg fake over.

Er is echt nog heel veel werk te doen. Ik zou de webshop op zwart zetten en pas weer online gooien als je minimaal aan de wettelijke verplichtingen voldoet.
De boetes zijn niet mals. Als je hobbymatig wil verkopen dan kan je beter op Marktplaats verkopen.
 
webindie
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 juli 2021

Re: webwinkel Feedback

13 augustus 2021

Wat voor bezoekersaantallen heb je? Hoe krijg je bezoekers naar de website? Betaal je voor online marketing?
📅 Vergeet nooit meer een abonnementsverlenging - https://everlint.com/nl
 
Davicom.nl
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 augustus 2021
Contacteer:

Re: webwinkel Feedback

16 augustus 2021

Beste allemaal,

Ik heb sinds een aantal maanden een webwinkel in speelgoed, sinds 4 weken echt live, maar nog geen een bestelling.
Ik zou dus bij deze graag feedback willen op mijn winkel;

speelgood.com

Met vriendelijke groet,

JansenJansen
Hallo JansenJansen
Om meer verkeer naar je website te trekken moet je veel reclame gaan maken op verschillende websites, platforms, krantjes etc.
Waarschijnlijk krijg je dan wel meer hits en dat je artikelen gaat verkopen.
Veel succes en groeten van 

Davicom Verpakkingen 
Vriendelijke groet,
Davicom.nl / Davicom-verpakkingen.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Raaakpersoneel
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 juli 2021

Re: webwinkel Feedback

01 november 2021

Als ik naar de website ga, is deze under construction. Komt de site binnenkort nog onine. Ben benieuwd of de aanbevolen punten van eerdere reacties zijn doorgevoerd. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht