Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
PromoXL
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 januari 2021
Contacteer:

Voorstellen: PromoXL

25 januari 2021

Goedemiddag,

Ik zal me even voorstellen; ik ben Niek van PromoXL, dé webshop voor al je promotionele artikelen en relatiegeschenken. Mijn carrière is begonnen als ondernemer op het gebied van online marketing.  Om mezelf verder te ontwikkelen heb ik een daarna jaren ervaring opgedaan binnen inkoop-, supply chain- en productmanagement. Na diverse jaren in verschillende functies gewerkt te hebben heb ik toch besloten om de uitdaging weer aan te gaan als ondernemer. Samen met mijn compagnon Robert, met een achtergrond in marketing, branding en ecommerce, ben ik mede eigenaar van PromoXL. Gevestigd in het Brabantse Asten. Vanuit hier helpen we dagelijks ondernemers, zzp’ers, freelancers en mkb bedrijven met het online bestellen van relatiegeschenken en giveaways.

Een webshop opzetten, beheren en doorontwikkelen is zoals velen van jullie weten niet zomaar gezegd en gedaan. We werken dan ook hard aan onze webshop om het voor onze bezoekers zo makkelijk mogelijk te maken om bedrukte artikelen te bestellen. Of je nu pennen wil laten bedrukken of op zoek bent naar rugzakken, notitieboekjes, speelkaarten of kleding met bedrukking van je eigen logo of bedrijfsnaam. Doordat de keuze zo ontzettend groot is (we bieden ruim 10.000 artikelen online aan), is het belang van correcte data essentieel. Een goed PIM (product information management) systeem om de data te kunnen managen heeft ons dan ook al enorm geholpen om het overzicht te behouden. Bij het bestellen van een relatiegeschenk met bedrukking ga je als het ware je 'eigen' product samenstellen/ontwerpen. Je kiest een ‘blanco’ product en bekijkt vervolgens op welke locatie je deze wilt bedrukken met je logo. In hoeveel kleuren en met welke druktechniek. Dit zijn onder andere stappen die doorlopen moeten worden voor een goede afhandeling van de order maar waarbij dus ontzettend veel combinaties mogelijk zijn. Het beheren hiervan, maar tegelijkertijd ervoor zorgen dat het overzichtelijk blijft voor de bezoeker om hier vlekkeloos doorheen te klikken, stimuleert ons om veel te testen en continu te optimaliseren.

Om onze service te verbeteren zijn wij continu op zoek naar mogelijkheden om samen met andere bedrijven de krachten te bundelen, samen te werken en verder te ontwikkelen. Gezien het feit dat er voorlopig geen beurzen en netwerkborrels plaatsvinden lijkt het me interessant om via forums in contact te komen met sparringpartners. Onder het motto 'sharing is caring'!
Niek van PromoXL
Eigenaar PromoXL B.V. - De webshop voor al je promotionele artikelen en relatiegeschenken.
https://www.promo-xl.com
 
geschenkgoeroe
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 september 2021

Re: Voorstellen: PromoXL

11 september 2021

Hoi Niek,

Goed idee. Los van de lockdown zien we dat steeds meer inkopers van relatiegeschenken zich vooral online oriënteren. Inspiratie vinden duizenden mensen elke maand op ons Relatiegeschenken blog https://relatiegeschenkidee.com/. Wij hebben een passie voor het nieuwe, originele, unieke en onontdekte. Met een niet aflatend enthousiasme, verzamelen we op dit blog de meest inspirerende promotionele cases en de mooiste relatiegeschenken. Misschien hebben jullie opvallende voorbeelden die je wilt delen?
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Voorstellen: PromoXL

16 september 2021

PromoXL ziet er goed uit Niek! Jullie zijn zo te zien goed van start gegaan. Lukt het ook een beetje?