Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Advertenties tussen berichten?

23 augustus 2010

Soms proberen we wat, en we hopen natuurlijk altijd op reacties. Zo hebben we de weblog berichten geplaatst en kregen we daarop positieve reacties. Nu plaatsen we ook soms Google advertenties tussen berichten. Alhoewel reacties dit keer misschien lastig zijn om te krijgen, want de mensen die kunnen reageren zullen geen verschil zien met voorheen.

We doen het niet te vaak (max. een per topic en alleen bij topics met meerdere reacties), leden die gewoon ingelogd zijn zien ze niet want die maken juist het forum met belangrijke content mogelijk dus wil ik zeker niet tot last zijn, en we proberen de advertenties in ieder geval zo neutraal mogelijk te plaatsen.

Mocht het wat opleveren is dat mooie winst voor onze onderneming ( :lol: ) maar mogelijk ook budget om ooit eens een kennismakingsdag van te financieren of wat extra promotie voor het forum van te betalen.

Heeft iemand er last van? Want dan halen we ze weer weg!
 
djjan
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 juni 2009
Contacteer:

23 augustus 2010

Geen last van, het forum is tenslotte gratis.
Uiteindelijk moeten jullie er ook voor zorgen dat op het einde van de dag de hostingkosten gecompenseerd zijn :-)
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

23 augustus 2010

Een paar advertenties kunnen nooit kwaad.
 
Verkoper
Berichten: 306
Lid geworden op: 09 januari 2010
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

23 augustus 2010

ik lees fora alleen ingelogd eigenlijk (berichten sinds laatste bezoek) dus ik had idd geen advertentie gezien. Ik zou dus zeggen, ga gerust door . ;)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

24 augustus 2010

Geen advertentie te zien voor mij. ;) Maar een paar (wel duidelijk onderscheiden van het forum!) is voor mij geen probleem.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

24 augustus 2010

Geen advertentie te zien voor mij. ;) Maar een paar (wel duidelijk onderscheiden van het forum!) is voor mij geen probleem.
Ingelogde gebruikers zullen ze niet zien. Die zorgen al voor de content. Alleen gebruikers die niet ingelogd zijn (dat is toch een 90% ofzo) en als 'guest' berichten lezen maar zelf niet reageren, zullen advertenties zien.
 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

24 augustus 2010

Sorry, dat had ik begrepen. Ik bedoelde zelfs dat ik het, als ingelogd lid, niet erg zou vinden. Zolang het maar duidelijk is dat het los van het forum is.