Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Modellen Photoshoppen

02 september 2010

Erg offtopic voor het forum misschien maar ik was op zoek naar Flavourites en was aan het Googlen wie hun partners waren omdat de 90.000 unieke bezoekers me wel erg veel leek, maar na partners gevonden te hebben zoals Flair en andere bladen ben ik daar al meer van overtuigd.

Tijdens mijn zoektocht kwam ik dit berichtje tegen. Photoshoppen van modellen doen we allemaal en ik denk dat er geen webwinkel is met pure modellen zonder Photoshop technieken. Tenslotte wil je altijd dat de belichting klopt, je product duidelijk te zien is, eruit springt, etc.

Maar vaak gaan ze ook te ver met Photoshoppen en worden modellen onrealistisch dun, mager, whatever.

Nu kwam ik dit topic op Flair tegen over Sproetjes (in mijn ogen zijn het meer moedervlekjes) die weggePhotoshopt zijn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze inderdaad storend vind in het filmpje. Niet lelijk, want ik zou ze inderdaad allemaal een kusje kunnen geven, maar wel afleidend van het commerciele bericht dat het filmpje moet uitstralen. Ik had ze er dus ook uit gehaald. Wat jullie?
 
webwinkelsucces
Berichten: 164
Lid geworden op: 07 juni 2010
Locatie: Dedemsvaart
Contacteer:

03 september 2010

Ik had ze ook weggehaald, tenzij ik een webshop had met Dove producten. :wink:

We zijn, vooral in dat zulk video's, zo 'verwend' met mooie mensen dat mensen het 'raar' gaan vinden als je er iets anders/aparts aan is.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html
 
hhh
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 maart 2010

16 september 2010

Ben toevallig net bezig geweest met photoshop. Voor het eerst modellen echt "opgeknapt".

Modellen pas je aan zodat het "gepast" is. Meestal wil je dat het professioneel overkomt en vlekjes enzo staat niet echt professioneel.
Dat tiener meisjes hier door een minderwaardigheidscomplexje (3x de woordwaarde) krijgen is erg maar modellen niet meer shoppen is geen optie.

--------------

Wat vinden jullie van mijn creatie? :P Beetje doorgetrokken?
Heb vooral aan het linker meisje gewerkt. Let op huid, ogen en HEEL VEEL SPROETJES (ja, rode draad).



SNIP
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

17 september 2010

Bij 'Foxy ladies' zijn sproetjes zo ontzettend sexy dat ik me afvraag waarom mensen die weghalen. Een redhead zonder sproetjes is in mijn ogen gewoon echt nooit meer een mooie vrouw. Neem nu Cecile. Daar poetsen ze altijd zon blank huidje op. Ziet er niet uit.

Of een van mijn favorieten, Kirsten Dunst, die vrij foxy is in Spiderman, maar waar ze de sproetjes deels zijn vergeten.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.