Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Tijden

07 september 2010

Ik kreeg via een privé berichtje het verzoek om de tijden weer terug te zetten bij berichtjes. Nu zie je alleen de datum. Zelf vind ik de datum genoeg, het gaat me erom of het nog zin heeft om te beantwoorden en de tijd is voor mij minder van belang. Liever heb ik rustige paginas en de laatste tijd werken we ook wat aan vindbaarheid. Tijden vind ik dan overbodig, maar gezien het privé berichtje toch graag jullie feedback. Zouden deze echt gewenst zijn?
 
hhh
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 maart 2010

07 september 2010

Mwah opzich wel handig, toch?

Kan je ook niet de datum veranderen naar het woordje 'vandaag'? Leest zo makkelijk.
 
A. Loomans
Berichten: 190
Lid geworden op: 21 maart 2010
Contacteer:

07 september 2010

Van mij mag het gewoon blijven zoals het is :)
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!
 
brianboy
Berichten: 34
Lid geworden op: 31 maart 2010
Locatie: Den Haag

07 september 2010

ik vind dit ook al goed.
Alleen wat hhh ook al zei vandaag ipv de datum, zou wel beter zijn.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

07 september 2010

Kan je ook niet de datum veranderen naar het woordje 'vandaag'? Leest zo makkelijk.
Dat is zeker waar. Ga ik eens een dezer dagen naar kijken. Moet wel te doen zijn.
 
brianboy
Berichten: 34
Lid geworden op: 31 maart 2010
Locatie: Den Haag

08 september 2010

bij de forums zie je links zown oranje balkje als je bij die forum iets nieuws is geplaats die je nog niet gelezen hebt.
Maar als je uitlogt dan ziet de site alles als gelezen.
maar soms moet je ineens weg terwijl je niet eens al die forums gelezen hebt.

Liever niet dat met elke topic dat je dat zelf moet aanvinken als gelezen dat is ook irritant maar dan dat je zelf de forum onderwerp kan aanklikken die je al hebt gelezen.

bijvoorbeeld webhosting of algemeen dan klik je die aan als al gelezen.
ipv dat als je uitlogt die automatisch het ziet als al gelezen.
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

08 september 2010

bij de forums zie je links zown oranje balkje als je bij die forum iets nieuws is geplaats die je nog niet gelezen hebt.
Maar als je uitlogt dan ziet de site alles als gelezen.
Dat is een probleem bij de meeste forums. Wij hebben bij meerdere providers forums lopen en ze doen dit allemaal, en inderdaad ook deze doet dat. Ik denk niet dat daar een oplossing voor is.
Liever niet dat met elke topic dat je dat zelf moet aanvinken als gelezen dat is ook irritant maar dan dat je zelf de forum onderwerp kan aanklikken die je al hebt gelezen.
Gelezen markeren kan al reeds onderaan de index. klik op 'Markeer alle forums als gelezen'. Die kun je dus aanklikken nadat je de voor jou interessante forums hebt gelezen. Dan is alles weer schoon.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

09 september 2010

maar soms moet je ineens weg terwijl je niet eens al die forums gelezen hebt.
Heel herkenbaar, heb ik vaak inderdaad. Als je topics niet gelezen hebt, en zomaar weg moet en dus later terug komt en al die oranje icoontjes kwijt bent, ziet de link 'nieuwe berichten' ze soms nog wel als nieuw.

Daarnaast kun je altijd kijken naar onbeantwoorde berichten, of jouw berichten.

De opties die jij voorstelt zijn helaas wat lastiger om te maken en daardoor sla ik ze over ben ik bang. Wat misschien nog interessant is, is een link met de laatste 25 berichten/reacties ongeacht datum, gelezen of auteur. Ik lees bijna alles en kom bijna dagelijks, dus een link met alleen de laatste 25 berichten zou voor mij al voldoende zijn om altijd uptodate te blijven en nooit wat te missen. Ook niet als het oranje icoontje weg is.

Mogelijk kunnen we daar ook een RSS feed (en dus Twitter account) van maken voor de liefhebbers. Kun je het forum een beetje volgen via iGoogle of wat voor RSS lezers jullie gebruiken?
 
brianboy
Berichten: 34
Lid geworden op: 31 maart 2010
Locatie: Den Haag

09 september 2010

heee, dat is wel jammer dat dat niet gaat.
Maar de laatste 25 reacties zou ook wel handig zijn inderdaad:)
 
Verkoper
Berichten: 306
Lid geworden op: 09 januari 2010
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

10 september 2010

Een rss feed zou wel mooi zijn. :) Ik gebruik Google reader op mijn iphone en vind het erg prettig om zo een forum te browsen. Achter me pc log ik gewoon in het forum in en ik lees altijd alle fora met de optie "ongelezen berichten sinds laatste bezoek".