Is mij bekend. Ik ben er echter niet van overtuigd dat er een beter alternatief is voor pakketbezorging dat voor zowel mij als mijn klanten handig is.BertB schreef:MyParcel werkt via het PostNL netwerk!
Als ik hebt goed begrepen heb, zijn pakketten die je via een organisatie als My Parcel verstuurt vooraangemeld. Precies hier gaat het mis met pakketzegels momenteel: de pakketten verdwijnen al voordat ze in de track & trace zitten. Verder hoop ik dat MyParcel bij problemen een grotere stem heeft richting PostNL. En niet te vergeten een leuke korting.
De meeste zendingen gaan bij mij via brievenbuspost en dat gaat over het algemeen goed. Ik heb af en toe een pakket en maar een paar keer per jaar een heleboel, dus voor mij is het handiger om naar het servicepunt op 2 minuten lopen te gaan waar ik toch moet zijn, dan om een pakket te laten ophalen.
Zolang andere vervoerders nog niet overal servicepunten hebben, lijkt het mij prettiger voor de klant om met PostNL te werken. Iemand andere ervaringen wat dat betreft?