Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen dus ik doe het maar even hier. Het is niet echt webshop gerelateerd maar dit is het enige forum waar ik op het moment (een beetje) aktief ben dus vandaar.
Ik krijg nu toevallig in 3 dagen een vraag per email van iemand die een mailadres heeft bij zeelandnet.nl Het zijn dus 2 verschillende personen. Mijn reaktie op die mails krijg ik dus gebounced terug. Bij de eerste negeerde ik het maar onder het motto "zal wel, jammer dan", echter nu gaat het bij de 2e dus ook mis. Ik krijg onderstaande bericht binnen met de bounce. Weet iemand wat ik hiermee moet? Het lijkt alsof ze mijn mails zien als spam???! Het zijn doodnormale mailtjes als antwoord op een vraag... (ik heb de naam natuurlijk weggekruist van de persoon).
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<xxxxx@zeelandnet.nl>
(reason: 550 5.7.1 <xxxxx@zeelandnet.nl>: Recipient address rejected: Mail appeared to be SPAM or forged. Ask your Mail/DNS-Administrator to correct HELO and DNS MX settings or to get removed from DNSBLs)