Mijn dochter besteld leren paardrijlaarzen voor een spotprijs via internet bij T.O.M bv, deze worden netjes op tijd geleverd maar in een te grote doos met daarin een kleinere doos met de laarzen, geen goede verpakking want de doos had te veel ruimte en kon alle kanten op in de te grote doos. eenmaal uitgepakt zag het product er goedkoop uit en de zool was niet echt netjes maar ik dacht dat de laarzen daarom deze spotgoedkope prijs hadden helaas paste ze mijn dochter niet waren te groot en te wijd, dus na het passen9 zittend op de bank met voeten op het tapijt) de laarzen weer in dezelfde verpakking terug ingepakt en binnen de 2 weken retour termijn terug gestuurd. nu krijgt mijn dochter een mail dat ze de laarzen heeft gedragen gezien de beschadigde zool. nu ben ik mijn man en mijn dochter getuigen dat deze laarzen er dus zo uit hebben gezien aangezien er niet eens mee gelopen is. ik vind dit slechte service en voel het dat mijn dochter opgelicht word omdat blijkbaar niet goed gecontroleerd word hoe een product verzonden word. schandalig en slecht vind ik het en daarom raad ik deze dus af aan iedereen die hier wat wil bestellen foto grafeer alles van het moment van aflevering en de uitpak zodat je niet net als mijn dochter op deze manier gebruikt word.de spotprijs word zo een duur grapje. ik hoop dat dit bedrijf hun fout inziet en hun excuus gaan aanbieden en haar dus schadeloos gaat stellen voor hun mislukkeling.
Interessant verhaal, maar niet echt iets voor een 'webwinkel forum'. U kunt dit verhaal beter kwijt op consumenten forums zoals kassa e.d.