Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Spammen T.O.M. bv

23 september 2013

Sinds een paar maanden krijgen wij continu spam mails van T.O.M. bv welke onder de naam internetsportandcasuals werkt.

Ze sturen een standaard mail dat ze overtollige voorraden over willen nemen.

Nu heb ik meerdere keren naar ze gemaild dat we ze niet kunnen helpen en of ze willen stoppen met mails sturen. 1 Keer heb ik antwoord terug gekregen waarom ik niet geïnteresseerd was. Nadat ik uitleg had gegeven kreeg ik weer een standaard mail dat ik het door moest geven aan afdeling ***.
Ik ben hier niet van gediend, maar ze blijven mails sturen. Elke 2 dagen krijg ik eenzelfde mail van ze.

Iemand die ze ook ontvangt?
Het begint nu behoorlijk irritant te worden na 63 ontvangen mails.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Spammen T.O.M. bv

23 september 2013

Je kunt een officiële klacht indienen bij de Aurotiteit Consument & Markt (ACM) via de site Spamklacht.
 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Re: Spammen T.O.M. bv

23 september 2013

Dankjewel, ga ik meteen doen.
 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Re: Spammen T.O.M. bv

23 september 2013

Geprobeerd, maar ik kan geen header toevoegen, omdat ik die nergens kan vinden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Spammen T.O.M. bv

23 september 2013

Geprobeerd, maar ik kan geen header toevoegen, omdat ik die nergens kan vinden.
Makkelijk is het indienen van een spamklacht inderdaad niet. Je kunt in een e-mailprogramma ergens een opdracht vinden voor het weergeven van de "bron" van een bericht. Je ziet dan een soort tekst met techobabbel; het eerste gedeelte zijn de headers.
 
Mirella0606
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 april 2016

Re: Spammen T.O.M. bv

05 april 2016

Mijn dochter besteld leren paardrijlaarzen voor een spotprijs via internet bij T.O.M bv, deze worden netjes op tijd geleverd maar in een te grote doos met daarin een kleinere doos met de laarzen, geen goede verpakking want de doos had te veel ruimte en kon alle kanten op in de te grote doos. eenmaal uitgepakt zag het product er goedkoop uit en de zool was niet echt netjes maar ik dacht dat de laarzen daarom deze spotgoedkope prijs hadden helaas paste ze mijn dochter niet waren te groot en te wijd, dus na het passen9 zittend op de bank met voeten op het tapijt) de laarzen weer in dezelfde verpakking terug ingepakt en binnen de 2 weken retour termijn terug gestuurd. nu krijgt mijn dochter een mail dat ze de laarzen heeft gedragen gezien de beschadigde zool. nu ben ik mijn man en mijn dochter getuigen dat deze laarzen er dus zo uit hebben gezien aangezien er niet eens mee gelopen is. ik vind dit slechte service en voel het dat mijn dochter opgelicht word omdat blijkbaar niet goed gecontroleerd word hoe een product verzonden word. schandalig en slecht vind ik het en daarom raad ik deze dus af aan iedereen die hier wat wil bestellen foto grafeer alles van het moment van aflevering en de uitpak zodat je niet net als mijn dochter op deze manier gebruikt word.de spotprijs word zo een duur grapje. ik hoop dat dit bedrijf hun fout inziet en hun excuus gaan aanbieden en haar dus schadeloos gaat stellen voor hun mislukkeling.
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Spammen T.O.M. bv

05 april 2016

Mijn dochter besteld leren paardrijlaarzen voor een spotprijs via internet bij T.O.M bv, deze worden netjes op tijd geleverd maar in een te grote doos met daarin een kleinere doos met de laarzen, geen goede verpakking want de doos had te veel ruimte en kon alle kanten op in de te grote doos. eenmaal uitgepakt zag het product er goedkoop uit en de zool was niet echt netjes maar ik dacht dat de laarzen daarom deze spotgoedkope prijs hadden helaas paste ze mijn dochter niet waren te groot en te wijd, dus na het passen9 zittend op de bank met voeten op het tapijt) de laarzen weer in dezelfde verpakking terug ingepakt en binnen de 2 weken retour termijn terug gestuurd. nu krijgt mijn dochter een mail dat ze de laarzen heeft gedragen gezien de beschadigde zool. nu ben ik mijn man en mijn dochter getuigen dat deze laarzen er dus zo uit hebben gezien aangezien er niet eens mee gelopen is. ik vind dit slechte service en voel het dat mijn dochter opgelicht word omdat blijkbaar niet goed gecontroleerd word hoe een product verzonden word. schandalig en slecht vind ik het en daarom raad ik deze dus af aan iedereen die hier wat wil bestellen foto grafeer alles van het moment van aflevering en de uitpak zodat je niet net als mijn dochter op deze manier gebruikt word.de spotprijs word zo een duur grapje. ik hoop dat dit bedrijf hun fout inziet en hun excuus gaan aanbieden en haar dus schadeloos gaat stellen voor hun mislukkeling.
Interessant verhaal, maar niet echt iets voor een 'webwinkel forum'. U kunt dit verhaal beter kwijt op consumenten forums zoals kassa e.d.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!