Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

*%*^%*^&*&^%

Net VANDAAG nieuwe visitekaartjes e.d. ontvangen. En jahoor gezeik met Sisow. Ik krijg zojuist een mail dat ze mijn account gaan blokkeren als ik niet heel snel een zakelijke rekening open!

Nou begrijp ik dat er ergens weer een wetje bedacht is zodat de banken meer geld kunnen verdienen op zakelijke rekeningen en het niet direct een Sisows eis is maar ik was al klant. Die extra check is dus weer heiliger dan de paus moeten zijn. Ik had tenslotte al een overeenkomst met hun en nu wijzigen ze eenzijdig de voorwaarden.

Ik heb niet echt behoefte aan mensen die nu gaan roepen "jamaar je bent al verplicht een zakelijke rekening te hebben" of "jamaar dat moet voor de belastingdienst". Ik heb een 2e prive rekening waar alle zakelijke transacties op lopen. De betalingdienst vind dit prima zolang ik prive en zakelijk duidelijk gescheiden houd. Ik ben een eenmanszaak geen BV. Gelieve deze discussie dus niet weer te beginnen.

Weet er iemand een PSP die niet moeilijk doet over een prive rekening? Ik vind dat mijn rekeningnummer niemand een zak aangaat. Ik heb net VANDAAG weer nieuwe papierwerken voor mijn webwinkel laten drukken en heb totaal geen zin alles direct in de vuilnisbak te flikkeren omdat ik een andere rekening moet nemen.

En een zakelijke rekening is WEL duur. Je betaald namelijk niet alleen maar voor je rekening. Je betaald voor ALLES dat komt er later nog bij. Je pas, pinnen, geld overmaken, geld ontvangen, inloggen ALLES kost geld. En dat over een jaar loopt op en dat is gewoon weggegooid geld! Zo in de vuilnisbak. Ja ik maak nog steeds winst maar ik kan andere leuke dingen verzinnen voor de winst dat het verbranden. En al helemaal om het aan de banken te geven, daar heb ik al genoeg geld aan gegeven.

Af en toe vraag ik mij af waarom ik de webwinkel nog heb... Ik werk voor de roverheid en af en toe mag ik wat geld van ze houden. En zo nu en dan bedenken ze weer wat zodat ik weer meer moet werken voor minder ik heb het idee heb gewoon een verkapt loondienst verband met ze heb. Ben benieuwd wat ze morgen weer verzinnen....
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Fuck waarom laat ik dit soort dingen toch altijd mijn dag verpesten! Net prachtig nieuw drukwerk ontvangen!

Ohja. Dat kan in de vuilnisbak. Nog meer geld in de fik...
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
inetverhuurshop
Berichten: 197
Lid geworden op: 14 februari 2013
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Denk om je hart.

Informeer even bij Mollie, als ik een nieuwe bankrekening wil toevoegen aan mijn account krijg ik de volgende voorwaarden:
Voordat we u kunnen uitbetalen, dient u uw bankgegevens bij ons in te voeren. Daarna kunt u een kopie van uw bankafschrift uploaden.

Let u er op dat om iDEAL te gebruiken, de tenaamstelling van het rekeningnummer overeen moet komen met uw bedrijfsnaam of de wettelijk vertegenwoordiger (mijn volledige naam) voor andere diensten.
Online verhuurder van: Beamers, Polaroid camera's en meer.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Icepay in elk geval niet, zij willen ook een zakelijke rekening zien.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Bij Mollie betaal ik 99ct per transactie tegenover 45ct per transactie bij Sisow. Dan verdubbel ik dus ruim mijn kosten.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
roald18
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 januari 2011
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Hier ook een mail gehad van Sisow, erg jammer dat het verplicht is geworden. Betaalde nu iets van €12 Euro per jaar voor mijn rekeningnummer. Dat wordt nu dus €100+. ING is het goedkoopst voor zakelijke rekening denk ik?
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Hier ook een mail gehad van Sisow, erg jammer dat het verplicht is geworden. Betaalde nu iets van €12 Euro per jaar voor mijn rekeningnummer. Dat wordt nu dus €100+. ING is het goedkoopst voor zakelijke rekening denk ik?
Weet je wat mij opvalt. Vorig jaar rond deze tijd is er ook een dergelijke mailing geweest... Zo toevallig vlak voor de feestdagen een mailtje met het dreigement:
Indien wij vrijdag 22 november 2013 nog geen (kopie) document zakelijke rekening(*) hebben ontvangen, zijn wij helaas genoodzaakt om uw account (tijdelijk) af te sluiten voor live transacties.
Net voor de feestdagen met een termijn waarop je eigenlijk geen keuze meer hebt dan direct te doen wat ze je dicteren. Goed over nagedacht. Dreigen met inkomstenderving vlak voor sinterklaar en kerst.

Nee ING is zeker niet de goedkoopste.

Het gaat je meer dan 100 euro per jaar kosten. Alleen abonnement/betaalpas/internetbankieren gaat je dit kosten.

Je betaald ook nog eens 15 ct voor iedere keer dat je een betaling ontvangt. Betaling doen of inloggen op internetbankieren, internationaal betalen etc etc etc. Iedere scheet kost geld. Met een jaar kan dat fors oplopen.

Dan zal ik betalen met overschrijving er maar uitgooien. Als ik steeds moet checken of een betaling al binnen is verdampt mijn hele winst op kleine items zoals magneten of sleutelhangers.

Helaas ben ik de overheid niet. Dan zou ik gewoon de prijs van mijn producten verhogen. Maarja dan verkoop ik minder. Als ik de overheid zou zijn kon ik gewoon de rekening van mijn klanten leegtrekken maarja....
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Mijn voorspelling voor 2014:

Zakelijke rekeningen worden fors duurder.

Een zakelijke rekening kom je niet onderuit (zonder IDeal kan je het wel vergeten) Het aantal webwinkels stijgt nog steeds. Mensen hebben geen keuze. Oftewel nieuwe melkkoe flink cashen


Mark my words...
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
roald18
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 januari 2011
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Currence (eigenaar iDEAL) is opgezet door de banken toch? De banken willen zoveel mogelijk geld verdienen. Door een zakelijke rekening verplicht te stellen moeten de ondernemers met een (goedkope) privé rekening wel over naar een (dure) zakelijke rekening. Toch nog best slim van ze. Maar het positieve is voor mij dat het toch wat professioneler staat tegenover mijn klanten.
 
Alesi
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 juli 2012

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Helaas ook vandaag zo'n mail gehad.
ben bijna 2 jaar klant en het is altijd nog goed gegaan met een niet zakelijke rekening.

Een paar weken geleden kreeg ik de indruk dat vanaf 1 jan. 2013 het voor nieuwe klanten verplicht was.

Ik zal er dus toch wel aan moeten geloven.
De mooiste Leren babyslofjes van BabySteps in de meest unieke collecties vanaf 2012.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Ik zal er dus toch wel aan moeten geloven.
Wat smullen de overheid en de banken toch van zo'n heerlijke slaafse houding! Die hebben ze het liefst mensen die gewoon bukken... 17 millioen slaafjes in Nederland die bij alles maar zeggen 'ik zal er wel aan moeten geloven'.

Morgen graag melden voor de kolenmijnen. Je zal er wel moeten geloven.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
roald18
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 januari 2011
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Ik zal er dus toch wel aan moeten geloven.
Wat smullen de overheid en de banken toch van zo'n heerlijke slaafse houding! Die hebben ze het liefst mensen die gewoon bukken... 17 millioen slaafjes in Nederland die bij alles maar zeggen 'ik zal er wel aan moeten geloven'.

Morgen graag melden voor de kolenmijnen. Je zal er wel moeten geloven.
Welke keuze heb je anders? Geen IDEAL meer aanbieden?
 
Alesi
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 juli 2012

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Ik zal er dus toch wel aan moeten geloven.
Wat smullen de overheid en de banken toch van zo'n heerlijke slaafse houding! Die hebben ze het liefst mensen die gewoon bukken... 17 millioen slaafjes in Nederland die bij alles maar zeggen 'ik zal er wel aan moeten geloven'.

Morgen graag melden voor de kolenmijnen. Je zal er wel moeten geloven.
Formeel hoor je gewoon een zakelijke rekening te hebben hoor, ik denk zo dat ik er 2 jaar profijt van heb gehad. Het is namelijk geen keuze.

Ik neem toch aan dat je het altijd van te voren wist? en dat je je bedrijf serieus neemt?
De mooiste Leren babyslofjes van BabySteps in de meest unieke collecties vanaf 2012.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013


Formeel hoor je gewoon een zakelijke rekening te hebben hoor, ik denk zo dat ik er 2 jaar profijt van heb gehad. Het is namelijk geen keuze.

Ik neem toch aan dat je het altijd van te voren wist? en dat je je bedrijf serieus neemt?
Lees de OP eens. Formeel hoef je helemaal geen zakelijke rekening te hebben! Lees je eens in in plaats van de salueren aan alles en iedereen die je wat wijs probeerd te maken. Dan kan je beter gewoon je portemonai op straat gooien met een briefje erbij dat iedereen die meent recht te hebben op je geld mag graaien.

Nee het is nu geen keuze meer. Ik maak zelf wel uit of ik er profijt van heb. Weet je waar ik profijt van heb? Lage verkoopprijzen. Niet van een overboeking op mijn naam. 90% betaald met IDeal en ziet het niet eens..

Dat ik mijn eigen bedrijf niet serieus zou nemen slaat helemaal nergens op. Omdat mensen overmaken naar mijn naam ipv bedrijfsnaam?

Weet jij uberhapt het verschil tussen een zakelijke en prive rekening?

Een zakelijke rekening staat op bedrijfsnaam. Er is verder geen enkele ander verschil!

Maar uiteraard mag je forstelijk betalen van dat voorrecht! Graaien graaien graaien! En ik mag weer werken om die paar honderd verbrande euro's weer terug te zien
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Alesi
Berichten: 80
Lid geworden op: 25 juli 2012

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Prima joh.
Ik ga weer ff verder.
De mooiste Leren babyslofjes van BabySteps in de meest unieke collecties vanaf 2012.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Prima joh.
Ik ga weer ff verder.
Jammer. Je 'het is noueenmaal zo' droeg zoveel bij aan mijn vraag...
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Sisow net even gebeld om mijn ongenoegen kenbaar te maken.

Volgens hun was het hun net bekend dat dit ook voor bestaande klanten gold. Dit op mijn vraag waarom ze dit nu pas melden zo vlak voor de feestdagen. Dat is natuurlijk een leugen daar kan ik slecht tegen. Toen ik vertelde dat er veel mensen maanden geleden ook al een mailing kregen om een zakelijke rekening te nemen werd mij glashard verteld dat dat niet waar was. Tot gisteren aan toe moesten alleen nieuwe klanten een zakelijke bankrekening kunnen overleggen en pas sinds vandaag geld het ook voor bestaande klanten... Ook aan de 'deadline' van 2 weken voor sinterklaas was niks te doen. Dit is blijkbaar een harde deadline van Currence....

Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik weet dat banken de wet hier in Nederland voorschrijven (want niemand kan mij wijsmaken wat een bank voor ander doel kan hebben dan de extra inkomsten afdwingen) maar mij zo'n korte termijn geven om het te regelen en zo kort voor de feestdagen is gewoon zum kotzen. En dan nog liegen ook dat ze het noueenmaal niet eerder wisten en dat als ze het geweten hadden mij eerder geinformeerd hadden is wel heeeeel brutaal! Iedere webwinkel is nu druk bezig voor de feestdagen en ik kan GVD al mijn drukwerk weggooien! Bedankt voor het niet een weekje eerder melden had mij geld gescheeld! Kutland met zijn regeltjes!
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Dat ik mijn eigen bedrijf niet serieus zou nemen slaat helemaal nergens op. Omdat mensen overmaken naar mijn naam ipv bedrijfsnaam?
Nouja, eigenlijk meer omdat je ook schijt hebt aan de regels die voor webshops gelden denk ik? Zoals achteraf betalen en een ssl/https verbinding bij het invoeren van gegevens.

Ik zie het probleem trouwens niet, als 100 euro per jaar echt een probleem is, dan is er wel iets goed mis. Ondernemen kost nou eenmaal geld, dat weet je van te voren. Er zijn wetten en regels waar je aan moet voldoen en leveranciers kunnen bepaalde eisen aan je stellen.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Het weggooien van het drukwerk begrijp ik overigens niet helemaal, wat staat daar op? Het rekeningnummer? Dat kun je toch gewoon gebruiken, de rekening hoef je niet op te zeggen, je moet gewoon een zakelijke rekening voor Sisow hebben, maar dat kan best een tweede zijn.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Henk-K neem altjeblieft de moeite om de OP en de rest van het topic te lezen. Al je vragen zijn allang beantwoord.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Het weggooien van het drukwerk begrijp ik overigens niet helemaal, wat staat daar op? Het rekeningnummer? Dat kun je toch gewoon gebruiken, de rekening hoef je niet op te zeggen, je moet gewoon een zakelijke rekening voor Sisow hebben, maar dat kan best een tweede zijn.
Ja tuurlijk. Ik ga 3 rekeningen betalen.... Beetje jammer want als ik rood sta of de belastingdienst komt weer geld opeisen is mijn prive rekening opeens wel goed genoeg.

Het is ook niet dan de ING service bied ofzo. Bijvoorbeeld de rekening van prive omzetten naar zakelijk. Neehoor je vraagt maar een nieuw rekeningnummer aan. Kan je alsnog een tijd dubbel betalen. Je mobiele nummer kan je wel gewoon meenemen naar een andere aanbieder maar je rekeningnummer houden bij dezelfde bank....
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Een zakelijke rekening nemen en daar alleen SiSow betalingen op laten boeken en eens per maand er af halen en naar je gewone rekening boeken. Verder niets met die zakelijke rekening doen. Niet dat ik het zo doe overigens, maar wanneer je de laagste bankkosten wilt.....(de bank heeft dan ook niet veel aan je)
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Een zakelijke rekening nemen en daar alleen SiSow betalingen op laten boeken en eens per maand er af halen en naar je gewone rekening boeken. Verder niets met die zakelijke rekening doen. Niet dat ik het zo doe overigens, maar wanneer je de laagste bankkosten wilt.....(de bank heeft dan ook niet veel aan je)
Hmmm. Nu ik het zo lees. Misschien wel iets voor te zeggen.... 1x per maand overboeken en verder alles nog steeds prive doen. Ik ga eens even uitrekenen... Hoef dan geen betaalpas aan te vragen of te betalen voor inloggen/handmatige overschrijvingen te ontvangen... Kan wel voordeliger uitpakken. Vooral dat het de bank nagenoeg niks opleverd spreekt me wel aan.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Henk-K neem altjeblieft de moeite om de OP en de rest van het topic te lezen. Al je vragen zijn allang beantwoord.
Al lang gedaan hoor. Ik lees voornamelijk een hoop woede en gescheld. Dat heeft trouwens weinig zin, maar goed.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

@ Varaantje: Volgens mij kun jij wel genieten van het idee, dat dat kleine lastige varaantje de Grote Bank een poot uitdraait! :twisted:
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

@ Varaantje: Volgens mij kun jij wel genieten van het idee, dat dat kleine lastige varaantje de Grote Bank een poot uitdraait! :twisted:
Ach. Veel geld verdienen ze al niet aan mij. Ik word gewoon ontzettend moe van al die opgedrongen oneerlijkheden. En van de banken kan ik het al helemaal slecht hebben. Wel je klanten uitknijpen, veel te dure leningen afsluiten, de hypotheekmarkt om zeep helpen door veel te moeilijk te doen over hypotheken, vette bonussen uitkeren en met staatshulp gered moeten worden. Banken zijn de oorzaak van de financiele crisis waar we nu inzitten.

En waar ik helemaal giftig van wordt is de slavenmentaliteit van veel Nederlanders. Alles wordt maar gepikt. En nog erger dan slaafs overal ja op knikken is het domme wijzen en lachen naar de paar personen die er wel vraagtekens bij zetten. We moeten goed zo doorgaan dan werken we over 10 jaar allemaal voor voedselbonnen. Denk daar maar eens over na
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

De salarissen en Bonussen van Bankpersoneel alvast uitkeren in voedselbonnen is dan wellicht een beter idee!
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

22 oktober 2013

Goh weet je wat zo mooi is met een zakelijke rekening? Je bedrijfsnaam! Onbekende hebben niets met mijn privénaam van doen. Daarom koos ik ervoor en oh de hel van 1e jaar maar 1,95 per maand kwijt en nu soms €15,- (variabel) per maand. Terwijl je voor privépakket ook al aardig wat moet betalen.

Ik begrijp het probleem niet, je voert een bedrijf, daar hoort een zakelijke rekening bij.
 
moncherry
Berichten: 245
Lid geworden op: 22 februari 2011
Locatie: veghel
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

23 oktober 2013

Welke bank heeft dan wel de goedkoopste zakelijke rekening?
Heb ook de brief gehad ;-(

En is sisow dan de goedkoopste ideal provider, of doe je dat dan beter via je eigenbank?
Dan heb je ook niet meer die tussen site maar volgens mij gelijk de ideal overmaak pagina.

Nooit mezelf in verdiept omdat het met sisow dus nooit nodig was, heb ook een tweede rekening voor de zakelijke transacties.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

23 oktober 2013

Welke bank heeft dan wel de goedkoopste zakelijke rekening?
Heb ook de brief gehad ;-(
Bij het Starterspakket van ING is vrijwel alles het eerste jaar gratis.
En is sisow dan de goedkoopste ideal provider, of doe je dat dan beter via je eigenbank?
Meestal is een PSP voordeliger: meer dan 43 of 44 cent per iDEAL-transactie is op het moment van schrijven te duur. Bijkomend voordeel is dat je via een PSP vaak méér betaalmethoden kunt aanbieden dan via een Nederlandse bank.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht