Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

32
moncherry schreef:Ik ben alleen als leek nog even niet bekend wat PSP betekend(ik ken die afkorting alleen bij photoshop)..Waar staat dat hiervoor? een tussen bedrijf voor Ideal handelingen?
Payment Service Provider: een aanbieder van betaaldiensten, zoals Sisow.

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

34
Het is duurder, maar het is soms wel zo dat klanten het gebruiken. Alleen ik heb afgelopen tijd best veel Paypal klanten gehad die echt met hele kleine orders bestellen waar ik gewoon veel minder aan overhoud i.p.v. als zij met iDeal of Overboeking hadden betaald. Daardoor heb ik er een minimum aan gehangen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

36
henk-k schreef:Wij doen al jaren PayPal (en andere methoden), daar hebben we nooit extra kosten voor gerekend. Het is wel zonde trouwens, betalingen van een paar duizend euro mag je gerust 100 euro aftikken :cry:
Maar zonder Paypal waren ze misschien naar een andere aanbieder gegaan. ;)
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

37
Internationaal zijn creditcard en PayPal de standaard; in NL zijn wij verwend met iDeal dat amper iets kost en vooral voor wat hogere bedragen heel profijtelijk is voor de nederlandse webwinkelier. Bij Wuustwezel en Gronau houdt iDeal helaas op.

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

38
BertB schreef:Internationaal zijn creditcard en PayPal de standaard; in NL zijn wij verwend met iDeal dat amper iets kost en vooral voor wat hogere bedragen heel profijtelijk is voor de nederlandse webwinkelier. Bij Wuustwezel en Gronau houdt iDeal helaas op.
Wuustwezel en Gronau? Wat is dat..?
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

40
Ik geloof dat ze wel bezig zijn om IDeal in heel europa te gaan ondersteunen. Maar in wat voor vorm precies weet ik niet. Zou wel mooi zijn als dat ook, net zoals IDeal, voor een vast laag bedrag per transactie kan. Zo'n onzin zoals er nu bv voor Mister cash een vast bedrag + een percentage van het bedrag wordt gerekend. Alsof een overboekding van 100 euro meer kost dan een betaling van 50...

Ze zijn al goed bezig met het aanpakken van hoge bel en internet kosten in het buitenland als ze dat nu ook gaan doen voor bankkosten binnen europa zou dat een mooie boost voor de economie zijn
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: PSP die geen zakelijke rekening vereist

41
Ik heb de mail ook gekregen.

Ik begrijp het probleem niet goed, ze vragen oa een rekeninguitreksel waar de zakelijke naam op staat.

Er stond echter bij inschrijving op het uitreksel zowel de vestigingsnaam TVserieshop als mijn persoonlijke naam wat tevens ook gewoon de ingeschreven naam is isnhet ondernemingsregister.

Waarop beslissen zij dan dat dit geen zakelijke rekening is? Dat kan je toch niet aan mijn Rekeningnummer zien?

Ik zal hen maandag eerst eens bellen om te vragen wat er mist op het vorige afschrift.