Re: Klarna

62
HorseTopShop schreef:Ik hoor jullie alleen maar over achteraf betalen d.m.v. Klarna. Maar hier zijn er veel die kiezen voor Klarna Account. Ofwel: In termijnen betalen.
Dat is een groot voordeel van Klarna.
Maar hoe zit het met Klarna Account? Is de uitbetaling precies hetzelfde als bij Factuur? Bedoel met duurdere aankopen (lees: €100 tot €1000) is het misschien dan interessant, maar daaronder zou je het af moeten kunnen met een factuur of juist nadenken of je het wel kunt kopen.

Niet dat ik altijd maar voor de consument moet gaan denken, maar misschien dat er wel mensen tussen zitten die het bedrijf waar zij iets besteld hebben de schuld geven i.p.v. Klarna als daar iets bij misgaat en dat zal het sneller gaan bij een Account dan bij Factuur. Iets in de trant van: "Ik heb die rekening al betaald".

Re: Klarna

63
Zyra schreef:
HorseTopShop schreef:Ik hoor jullie alleen maar over achteraf betalen d.m.v. Klarna. Maar hier zijn er veel die kiezen voor Klarna Account. Ofwel: In termijnen betalen.
Dat is een groot voordeel van Klarna.
Maar hoe zit het met Klarna Account? Is de uitbetaling precies hetzelfde als bij Factuur? Bedoel met duurdere aankopen (lees: €100 tot €1000) is het misschien dan interessant, maar daaronder zou je het af moeten kunnen met een factuur of juist nadenken of je het wel kunt kopen.

Niet dat ik altijd maar voor de consument moet gaan denken, maar misschien dat er wel mensen tussen zitten die het bedrijf waar zij iets besteld hebben de schuld geven i.p.v. Klarna als daar iets bij misgaat en dat zal het sneller gaan bij een Account dan bij Factuur. Iets in de trant van: "Ik heb die rekening al betaald".
Wij hebben de tijd niet om zo'n hele administratie van betalingen bij te gaan houden. En als ik dat uit handen moet gaan geven aan de boekhouder, zijn we een vermogen kwijt.
Dus voor ons is Klarna echt een aanwinst.

Sowieso is iedereen vrij om te bepalen hoe hij/zij wilt betalen. Wij verkopen echt heel veel via Klarna Account.
En nee, er gaat vrijwel niks fout. En als er een keer iets fout gaat, kijkt de klant ons er in ieder geval niet op aan. Maar dat zal wel door onze hele houding en service komen.
http://www.horsetopshop.nl