Drukker gezocht voor stickers

1
Ik zoek een drukker voor kleine ronde stickers (cira 5cm doorsnee) op rol

Ik heb deze al eens besteld bij Vistaprint en ben daar tevreden over. Echter ik wil ze op rol hebben en niet op een vel. Bovendien is Vistaprint in deze erg duur.

Ik heb ook gekeken op PrintCarrier. Deze hebben alleen kleine vierkante stickers geen ronde. Ik heb al gebeld en ronde stickers zijn wel mogelijk alleen is dat enorm duur omdat het custom work is.

Ik heb zelf toen maar besloten om de vierkanten stickers te bestellen maar toen kwam ik erachter dat ik 4 euro!!! moet betalen om te kunnen betalen. Zelfs voor Ideal! Dat vind ik gewoon oplichterij maak dan je product 4 euro duurder. Ik hou niet van dit soort marketing grapjes van 'als een klant al in de laatste stap van het bestelproces zit betaald ie vast wel'. Ze zijn mij dus kwijt als klant. Ik ga liever naar een drukker die wel open en eerlijk is over zijn prijzen

Ik heb zo'n 500 a 1000 stickers nodig voor max 80 euro totaal. 4 color op rol.

Wie kan bij een drukker aanbevelen? Gelieve NIET gewoon te googlen en het resultaat hier neer te plempen. Ik heb zelf al alles in google afgezocht en de meeste zijn belachelijk duur. Of lijken goedkoop maar betaal je weer belachelijk hoge 'instelkosten'. Liefst een drukker waar je zelf goede ervaringen mee hebt.

(Voor de drukkers zelf die dit lezen. Prive e-mails, telefoontjes en PM's over je eigen bedrijfjes worden NIET gewaardeerd! Gelieve reacties in dit topic te plaatsen zolang dit topic nog actief is. Ik doe uit princiepe NOOIT zaken met spammers!)
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Drukker gezocht voor stickers

3
Misschien ligt het aan mij maar de website werkt maar half. Ik zie ook nergens prijzen ofzo. Niet echt professioneel te noemen. Een beetje site zorgd toch dat je online kan inzien wat voor producten en prijzen iemand heeft.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Drukker gezocht voor stickers

4
Het Varaantje schreef:Misschien ligt het aan mij maar de website werkt maar half. Ik zie ook nergens prijzen ofzo. Niet echt professioneel te noemen. Een beetje site zorgd toch dat je online kan inzien wat voor producten en prijzen iemand heeft.
Zo vreemd is dat niet. Het is ook een website en geen webwinkel. Er zijn zoveel drukkerijen die niet hun prijzen op de website zetten, omdat het uiteindelijk altijd maatwerk is. Overigens heeft deze drukkerij wel een webwinkel waar de prijzen opstaan (etipost.nl)

Ik denk dat het sowieso heel lastig gaat worden om voor deze prijzen aan een rol te komen. Printen/drukken op rol is een stuk lastiger dan op een vel, en 1000 stuks is vrij weinig.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Drukker gezocht voor stickers

5
Maar aan de andere kant zijn er heel veel drukkers die hun prijzen WEL online zetten.

Ik zit nu even te kijken naar reclameland.nl

1000 stickers 4-kant met afgeronde hoeken (de ronde zijn helaas wel heel erg duur) 54 euro ex btw. Het kan dus zeker. Vraag is alleen of dit nu op rol komt of niet...

Wat is ook niet helemaal begrijp is wat nu het verschil tussen offset en digitaal is
Digitaal drukwerk wordt gedrukt op onze drie HP Indigo persen. Dit lijkt in niets meer op digitaal drukwerk van vroeger. We gebruiken vloeibare inkten, geen toner. Dit heeft als groot voordeel dat de inkt in het papier gaat zitten en er niet oppervlakkig op ligt. Voor rijke en volle kleuren en een zeer scherpe afdruk. Kwalitatief doet digitaal drukwerk op geen enkele manier onder voor offset drukwerk.

Offset drukwerk is de traditionele manier van drukken. Door Reclameland slim geperfectioneerd door meerdere orders te verzamelen op grote vellen. Hierdoor is de prijs per opdracht laag en dat voordeel ziet u direct aan de prijzen. Offset drukwerk heeft een hoge kleurkracht en kwaliteit tegen lage kosten per afdruk.

U ziet, kwalitatief doen digitaal en offset niet voor elkaar onder, aan u de keuze.
Offset drukwerk heeft dus een hogere kleurkracht en kwaliteit maar doet niet onder voor digitaal? Wat is het nou?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Drukker gezocht voor stickers

6
Het Varaantje schreef:Offset drukwerk heeft dus een hogere kleurkracht en kwaliteit maar doet niet onder voor digitaal? Wat is het nou?
Met "digitaal" wordt meestal "digitaal printen" bedoeld. Dat kan met een inkjetprinter of een laserprinter, precies zoals thuis en op kantoor, al worden er wel professionele printers voor gebruikt.

Aangezien "printen" slecht verkoopt, noemt men het liever "digitaal drukken" of "digitaal". :wink:

Re: Drukker gezocht voor stickers

8
print is vaak ook minder scherp en wat pixelig.

Ik zeg VAAK want er is vast een drukker die zegt dat dat bij hun niet het geval is.
Het ligt er dus aan wat je wilt.

offset is echt drukwerk, een manier van drukken. Dat kost vaak iets meer, maar daar is de kwaliteit ook naar.
Wanneer je een relatie opbouwt met je eigen drukker, bespaar je heeeeeel veeel tijd met dit zoekwerk. Goede raad is ook duur immers....

Naar mijn idee is prijs niet alles bepalend
Onze Google virtuele tour al gezien?
Neem een kijkje in ons magazijn

Re: Drukker gezocht voor stickers

9
Het Varaantje schreef:En wat is offset dan?
Bij offset wordt er met platen gewerkt, welke eerst apart gemaakt moeten worden. Bij digitaal hoeft er geen plaat apart gemaakt te worden, maar gebeurt dit digitaal in de printer.

Dat print bij voorbaat pixeliger of korreliger is, zoals TrailerPlus beweert, is niet waar. Dat ligt dan denk ik vooral aan het bestand waarmee je begint,. Je hebt heel veel hoogwaardige artprints die met giclee printers worden geprint. En die doen echt niet onder voor offset.

Offset gaat vele malen sneller, minder storingsgevoelig. Voordeel printen is dat iedere print uniek kan zijn. Gepersonaliseerde Hallmarkkaarten zijn geprint, maar die bij de Bruna liggen zijn gedrukt.

Re: Drukker gezocht voor stickers

10
ok. Dus offset geeft de beste kwaliteit (al kan print dus ook goede kwaliteit geven)

Bij grotere aantallen is offset goedkoper dus ik denk dat ik die dan het beste kan nemen niet?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Drukker gezocht voor stickers

12
mike94 schreef:http://www.drukwerkdeal.nl/nl/producten ... ref=navtop

Ik heb daar goede verhalen over gehoord. ;)
Ziet er op zich prima uit. Maar helaas komt de prijs uit op 295 euro voor 1000 ronde stickers.... 250 voor de vierkante.

Mooi dat het op rol komt maar als dat meteen het 5-voudige kost neem ik mijn verlies en laat het op vellen drukken
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Drukker gezocht voor stickers

13
Ik laat ze inderdaad ook drukken bij vistaprint en ik ben het met je eens dat op een rol vele malen handiger is dan dat gedoe met losse vellen. Wel heb ik een tip over de prijs: Als je even naar de Vistaprint belt, kun je vaak een veel betere prijs krijgen dan er altijd op de website aangeboden staat. De telefonisten hebben een lijst met kortingen die ze aan mogen bieden. Dus wellicht is het een belletje waard? Ik heb mijn stickers in elk geval voor de helft van de prijs gekregen op die manier.
http://www.zazuco.nl De leukste Disney gifts en collectibles! Zazuco op facebook