Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
bara
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 oktober 2010

Eigen reclame op website ipv. hostnet reclame

12 oktober 2010

Ik heb gisteren als start voor mijn aankomende webwinkel een domeinnaam geregistreerd.
Nu staat er op mijn site vanaf vandaag de reclame van hostnet (het bedrijf waar ik hem heb geregistreerd.
Weet iemand of het mogelijk is om er alvast reclame voor mijn eigen webshop op te zetten.
Zo ja, hoe.

Bedankt alvast
 
hhh
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 maart 2010

12 oktober 2010

Ehm, en daar heb je je hosting niet staan?
Waarschijnlijk ben je ergens een agreement aangegaan en daardoor de reclame gekregen. Even contact opnemen met de hoster / bedrijf die ads geeft?
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

12 oktober 2010

HHH Dat is normaal hoor :)

Als je zelf er nog niks hebt geplaatst komt er te staan wsaar je gehost hebt bij de meeste hosters.

Wat je kunt doen is via een ftp programma ff zelf een index.html er plaatsen waarin je eigen informatie staat :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
bara
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 oktober 2010

12 oktober 2010

Heb je misschien een link waar wat uitleg staat hoe ik dit moet doen?
Ben erg handig met computers maar dit is voor mij allemaal nieuw.
Alvast bedankt voor de snelle reactie :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

12 oktober 2010

http://www.gratissoftware.nu/gratis-ftp-software.php

Hier kun je ftp-programma's downloaden. Als je een programma gedownload hebt, ik vind filezilla een fijne prog, kun je bv met wordpad een bestandje maken. Dat noem je index.html.

Upload dat met het ftp-programma naar je server en voila :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
bara
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 oktober 2010

12 oktober 2010

Als ik het dus goed begrijp dan kan ik in bv. microsoft word een pagina maken met mijn logo en wat overige gegevens, opslaan zoals jij zegt en uploaden? dat zou wel heel eenvoudig zijn. :P
Nog een vraag, mijn server? kun je dit nog wat duidelijker uitleggen.
Ik heb nu alleen een domeinnaam geregistreerd en wil volgende maand als ik wat leveranciers gesproken heb via bv. mijnwebwinkel.nl een winkel openen
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

12 oktober 2010

Heb je alleen een domeinnaam geregistreerd of ook webhosting?

Als je ook webhosting erbij hebt heb je, in een mailtje waarschijnlijk, allerlei informatie gekregen over een server. De host en username en wachtwoord en dergelijke.

Maar ik weet nu niet of het wel zo verstandig is als je dit gaat doen. Ken je niemand in je omgeving die je ermee kan helpen? Zo via forum gaat het eigenlijk lastig :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
bara
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 oktober 2010

12 oktober 2010

Alleen domeinnaam, waarom denk je dat dat niet zo verstandig is?
 
Verkoper
Berichten: 306
Lid geworden op: 09 januari 2010
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

12 oktober 2010

als je alleen een domeinnaam hebt geregistreerd, kan je er verder niks mee. Zou me er ook niet druk om maken. Je kan wel reklame voor je zelf er op willen zetten maar er is toch niemand die weet dat je online bent.

Je hebt dus ook nog geen site, alleen een domeinnaam.
 
bara
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 oktober 2010

12 oktober 2010

Dus als ik het goed begrijp kan ik er nu niets op zetten?
Maar ik kan het adres later toch wel gebruiken om aan bv. een abonnement van mijnwebwinkel.nl te koppelen?
 
hhh
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 maart 2010

12 oktober 2010

HHH Dat is normaal hoor :)

Als je zelf er nog niks hebt geplaatst komt er te staan wsaar je gehost hebt bij de meeste hosters.

Wat je kunt doen is via een ftp programma ff zelf een index.html er plaatsen waarin je eigen informatie staat :)
Dan heb ik het verkeerd gelezen. Dacht dat de TS ads op een bestaande site had, zoals gratis hosts dat wel eens doen.
 
niekj
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 september 2010
Contacteer:

14 oktober 2010

Maar ik kan het adres later toch wel gebruiken om aan bv. een abonnement van mijnwebwinkel.nl te koppelen?
Ja, je kunt dan bij hostnet bijvoorbeeld een pakket kopen waarbij je jouw domeinnaam kunt laten doorlinken naar jouw eigenlijke webadres (Dus bijvoorbeeld www .jouwnaam.nl linkt dan door naar www .mijnwebwinkel.nl/winkel/jounaam)
Begin met backlinks vanuit zelfgeschreven (EN) artikelen op HubPages

Promoot uw webwinkel met zelfgeschreven artikelen (NL)! Meld u dan gratis HIER aan!
 
jamado
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 juni 2010
Contacteer:

Re: Eigen reclame op website ipv. hostnet reclame

03 november 2010

Is je probleem al opgelost? Zo nee, neem dan even contact met mij op. Misschien kan ik GRATIS iets voor je doen.
GRATIS een eigen webwinkel op www.101winkels.nl starten.
www.nationaalwinkelcentrum.nl : startpagina voor alle e-commerce bedrijven en webwinkels van Nederland.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht