Mensen hier onderschatten een webwinkel

1
Wel opvallend hier op dit forum, dat veel mensen denken ' even' een shop te beginnen.
Spullen van een ander bedrijf aan te willen bieden en zelf geen 10 euro overhebben om ook maar iets te doen.

Webwinkels valt wel onder ondernemen, ondernemen kan succesvol zijn of een flop worden, maar je moet er wel voor werken!
Heb er niet 1 maar 4 ;)

Re: Mensen hier onderschatten een webwinkel

2
Deels ben ik het met je eens Daantje. Inderdaad onderschatten veel starters een webwinkel. Je maakt me wel nieuwsgierig want met heel veel van je reacties op dit forum ben ik het wel oneens. Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd naar jouw successen!

Wie ben jij om te zeggen dat anderen het niet goed doen? Wat zijn jouw vier webwinkels?
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Mensen hier onderschatten een webwinkel

7
Vast en zeker maar met de startpost ben ik het in elk geval wel eens :)
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!