Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
lizz10
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 juli 2014

Welke teksten kan ik gebruiken (voorwaarden, betalen etc)?

27 juli 2014

Welke tekst kan ik gebruiken voor:
verzenden, betalen, retourneren, bestellen.
En welke heb ik nog meer nodig?
Iemand tips?
Het is een site voor fashion en begin er pas mee, dus het mag gewoon eenvoudig blijven.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Welke teksten kan ik gebruiken (voorwaarden, betalen etc

27 juli 2014

verzenden: opsturen
betalen: afrekenen
retourneren: terugsturen
bestellen: in winkelwagentje mieteren
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Welke teksten kan ik gebruiken (voorwaarden, betalen etc

28 juli 2014

Welke tekst kan ik gebruiken voor:
Net als welke producten je kunt gebruiken, welke software je kunt gebruiken of welke prijzen moeten je producten hebben, is deze vraag vooral een vraag die je zelf moet beantwoorden. Je zult zelf moeten bepalen welke voorwaarden jouw webwinkel hanteert. Hoeveel ondernemingsrisico wil jij dragen en wat verwacht jij van je klant?
 
lizz10
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 juli 2014

Re: Welke teksten kan ik gebruiken (voorwaarden, betalen etc

29 juli 2014

Ja, ik wilde eigenlijk meer weten of er hier een soort standaard tekstjes voor zijn die je dan alleen nog naar jouw wens hoeft aan te passen. Maar bedacht me dat ik die net zo goed van een andere site kan plukken toch :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Welke teksten kan ik gebruiken (voorwaarden, betalen etc

29 juli 2014

Ja, ik wilde eigenlijk meer weten of er hier een soort standaard tekstjes voor zijn die je dan alleen nog naar jouw wens hoeft aan te passen. Maar bedacht me dat ik die net zo goed van een andere site kan plukken toch :)
Natuurlijk kan dat. Alleen ondernemers die liever lui zijn dan moe, en weinig creativiteit tonen bij de start van hun onderneming, schoppen het meestal niet zo ver. Maar hey het is aan jou om de uitzondering op die regel te zijn natuurlijk!
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Welke teksten kan ik gebruiken (voorwaarden, betalen etc

19 augustus 2014

Zelf vermelden we deze tekst als voorbeeld naar onze leden ( https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/ ... webwinkel/ ):
U heeft tot 14 dagen na ontvangst om uw bestelling aan te melden voor retour. U heeft deze annulering nogmaals 14 dagen om uw product daadwerkelijk aan ons retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via UWEMAIL@uwwinkel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht