deals te regelen met pakketten versturen

1
goeie dag

als hobby koop en verkoop ik vaak spullen via marktplaats en ebay.
maar ben aan het overwegen mijn eigen online webshop te beginnen.

maar nog steeds als hobby en wil starten met 2a3 producten. dat wil zeggen dat ik partijgoederen moet gaan inkopen.
ik weet nog niet precies wat ik op de site wil gaan verkopen.

ik weet dat er dropshipping is en pakkendienst.

maar kan iemand mij een beetje meer uitleggen hoe ik dat een beetje kan regelen zodat ik goedkoop uitkom met het versturen van mijn produckt naar de klant.
en als hobby verkoper is het wel mogelijk om met de leverancier iets te regelen voor dropshipping zo ja en hoe?

alvast bedank.
groetjes Ronald,

Re: deals te regelen met pakketten versturen

3
Ronald24 schreef:en als hobby verkoper is het wel mogelijk om met de leverancier iets te regelen voor dropshipping zo ja hoe,
Nee,

Een dropship leverancier (groothandel) zal niet aan particulieren leveren, hiervoor zal je je eerst moeten inschrijven bij de kvk voor een kvk-nummer en BTW-nummer.

Mogelijk bedoel je fullfilment, door een externe partij je orders laten inpakken en verzenden. Kosten hiervoor zijn uiteraard hoger dan zelf inpakken en verzenden, bij grote hoeveelheden orders kan dit interessant zijn, maar dan is het (ook voor de belastingdienst ) geen hobby meer! :wink:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: deals te regelen met pakketten versturen

5
Dropshipping en pakkendienst?

Weet je zeker dat je de goede woorden gebruikt?
Zoals hierboven al werd vermeld bedoel je misschien fulfillment?

Als je gewoon simpel wilt beginnen kun je je aanmelden bij bijvoorbeeld myparcel.nl. Zou niet te snel gaan uitbesteden omdat je dan kosten gaat maken voordat je weet of je webshop draait.
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl