3FM Serious Request-actie

1
Hoi,

Zoals jullie misschien wel weten, houdt 3FM de week voor kerst een actie voor het goede doel. Drie dj's laten zich een week lang opsluiten zonder eten en proberen daar zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het goede doel. Dit jaar gaan ze voor kinderen met HIV strijden.

Ik houd nog een website bij. Dat is www.webwinkelgemak.nl. Dit bedoel ik niet als spam. Het is een site voor de klanten van webwinkeliers en een deel voor webwinkeliers zelf. Wij houden nu een actie voor de Serious Request.

Wij willen heel graag alle webwinkeliers vragen om ons te helpen en te sponsoren. Van diegenen die allemaal helpt, komt er een link en een logo van op de site te staan. Verder niks. Dus alleen maar logo's en links.

Zouden jullie eens op www.3fmseriousrequest.nlwillen kijken en mij hier misschien mee willen helpen?

Alvast bedankt!!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: 3FM Serious Request-actie

2
Wow, je bent er vroeg bij !
Het is echter een zeer goed initiatief om voor het goede doel geld in te zamelen. 8)
Maar aangezien deze actie pas over een maand plaatsvind wacht ik nog even. Mede doordat ik vind dat ik er als webwinkelier zelf niet beter van hoef te worden door reclame op een andere website te maken voor 10 euro. Doneren voor deze actie is voor mij een jaarlijks ritueel. Maar dat doe ik liever persoonlijk rechtstreeks naar 3fm. Al vind ik je initiatief wel zeer goed !
Hoop dat je een hoop webwinkeliers weet te overtuigen :D

Re: 3FM Serious Request-actie

3
Wij doneren altijd in België bij "studio brussel"
Deze radiozender doet het tegelijk met 3FM, is hetzelfde principe en ze werken die week ook een beetje samen met 3FM.
Is heel populair in België

Re: 3FM Serious Request-actie

4
Vanmiddag worden de DJ's die het glazen huis in gaan bekend gemaakt.

Prive doneer ik meestal om een liedje aan te vragen. Heb vroeger ook wel eens kleding laten bedrukken en verkocht en de winst afgedragen aan SR.
Met de zaak heb ik nog niet eerder mee gedaan. We hebben het er vandaag wel over gehad en we hebben een aantal opties aangekaart;

- Alle betaalde verzendkosten doneren > wordt dure grap maar geeft wellicht wel aardig wat aandacht
- Per bestelling x euro doneren
- Alle retour gekomen artikelen op een markt verkopen en de opbrengst doneren. Zou aardig wat op moeten brengen maar kost ook het meeste tijd.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: 3FM Serious Request-actie

6
Denk dat het voor veel webwinkeliers ook aantrekkelijker is om zelf een actie op touw te zetten.
Adverteren op een relatief onbekende website zal vaak niet leiden tot extra bezoekers en dus aankopen. Het is al snel aantrekkelijker om bijvoorbeeld tijdens deze 6 dagen 10% van de omzet te doneren aan het goede doel. Dat zal beslist leiden tot meer aankopen en sympathie bij de (bestaande) klanten.