Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Dennis02
Berichten: 105
Lid geworden op: 03 februari 2013

SEO

23 augustus 2014

Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een website met een specifiek woord op de eerste pagina kan brengen.

Wie durft het aan? Ik betaal op no-cure-no-pay.

Stuur me een prive bericht.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: SEO

23 augustus 2014

Die zoek ik ook al jaren! :wink:

Ben alleen bang dat als deze SEO wizzard zou bestaan, hij/zij niet op no cure no pay basis zou werken, maar onder een miljoenen contract zou staan bij de allergrootste webshops (of Google zelf) :?
 
Gebruikersavatar
easywebshop
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 mei 2013

Re: SEO

23 augustus 2014

Ik betaal op no-cure-no-pay.
Zo zouden we het altijd moeten doen met die marketingboys. Er wordt vandaag zoveel lucht verkocht en loze beloftes gedaan door marketeers. Het is tegenwoordig niet makkelijk om de professionals van de cowboys te onderscheiden.

Succes!
 
Dennis02
Berichten: 105
Lid geworden op: 03 februari 2013

Re: SEO

24 augustus 2014

Ik begrijp jullie punt.
Echter is het een probleem in mijn webshop omdat de concurrentie er eigenlijk bijna niet is.

Ik heb meerdere webshops in multistore, deze presteren allemaal op de zelfde manier goed.
Het lijkt dus een probleem in de shop te zitten.

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn het gaat om: http://iturl.nl/snj_g
Het zoekwoord waar ik op wil scoren is 'vogelhuisje' of 'vogelhuisje kopen'

Woorden waar me hele webshop over gaat.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: SEO

24 augustus 2014

Dat kun je zelf ook wel, gewoon zorgen dat vogelhuisje ook echt op je site voorkomt.
Neem de beginpagina. Er staan woorden vogelhuisje maar deze staan allemaal IN een plaatje. Dat werkt niet. Je zet een plaatje neer en TEKST onder het plaatje. Dat kan een robot lezen.
Zet ook even een stukje tekst neer wat je met een vogelhuisje kan doen en je schiet al een eind op naar boven in de zoekresultaten.
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: SEO

26 augustus 2014

De vraag is echter hoe je dit goed meet:
1. Is eenmalig op plaats 1 voldoende? Over welke periode moet dit gebeuren? Je kort op plaats 1 krijgen om vervolgens terug te vallen in de vergetelheid is stukken makkelijker dan duurzaam linkbuilden.
2. Zoekresultaten worden steeds persoonlijker. Jouw nummer 1 is niet mijn nummer 1 per definitie. Plaats 1 is dus een relatief begrip.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m