Inloggen/profiel aanmaken voor klanten

1
Beste allemaal,

Graag zou ik willen weten of het mogelijk is dat klanten een eigen profiel kunnen aanmaken op een webshop.

Mijn idee is namelijk om een webshop te maken waarop een klant een profiel kan aanmaken. Zo kan de klant zelfgemaakte werkjes online plaatsen en verkopen. Zo wordt er een webshop netwerk gegenereerd waarbij mensen werkjes kunnen kopen/verkopen.

Kan iemand tips geven waar en hoe dit mogelijk is?

Vriendelijke Groet,

Mke
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Inloggen/profiel aanmaken voor klanten

6
Ik weet dat er verschillende webshops zijn die dat doen.
Met mijn vriendenkring willen we een gezamenlijke webshop starten. Dat willen we op een Etsy-achtige manier doen. Dat een ieder zijn/haar eigen profiel kan bijhouden en zo een gezamenlijke webshop kunnen creëren.

We willen niet op een bestaande webshop staan.
Kan iemand vertellen of dit is te realiseren bij bijvoorbeeld mijnwebwinkel.nl?

Vriendelijke Groet,
Mke

Re: Inloggen/profiel aanmaken voor klanten

7
Je kunt daarvoor open-source software gebruiken met wat aanpassingen, bijvoorbeeld OpenCart.

Hiermee kun je een multi-store omgeving opzetten voor meerdere webwinkels onder één dak. Daaraan kun je verschillende domeinen en subdomeinen koppelen, bijvoorbeeld voor een knutsel.example.com naast een freubel.example.com.

Ook zou je de categorieën kunnen gebruiken om meerdere sub-webwinkels of "afdelingen" in te richten binnen één webwinkel.

Met standaardsoftware of gehoste oplossingen zoals Mijnwebwinkel en BiedMeer kom je er niet. Er is wat maatwerk voor nodig.
StoreCore.io