Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Michel80
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 november 2014

Automaterialen

10 november 2014

Hallo Allemaal!

Zoals velen die nieuw zijn in de wereld van webwinkels verzuip ook ik in de mogelijkheden.

Ik heb een fysieke automaterialenzaak met een 'normale' website. Graag zou ik nu gaan uitbreiden met een webwinkel. Het zal een winkel worden met een, mogelijk, erg breed assortiment. Waarschijnlijk meerdere webwinkels met verschillende soorten producten in de nabije toekomst. Mijn klanten zullen snel de onderdelen willen en er zijn meerdere aanbieders in mijn segment. Service zal dus hoog in het vaandel moeten staan. Graag wil ik deze winkel kunnen koppelen aan mijn huidige voorraadbeheerprogramma als dat mogelijk is. Wat voor mij ook belangrijk is dat ik óf goed en makkelijk kan uitbreiden (ook en/of juist met het assortiment) of dat er evt. in een later stadium gemakkelijk over te stappen is naar een uitgebreider pakket (zoals magento enterprise bijv.)

Het is voor mij op dit moment een proef om te zien of we poot kunnen krijgen tussen de huidige webwinkels en daarin is helaas het budget niet oneindig dus een customshop laten bouwen is niet of slechts beperkt mogelijk. Wat zou voor mij een goede mogelijkheid kunnen zijn om te starten met de winkel? Ik ben momenteel aan het kijken naar Prestashop maar zit ik hier juist?

Dank alvast voor het beantwoorden van mijn, misschien, wat chaotische vraagstelling.

Groet,
Michel
 
w.dejong
Berichten: 72
Lid geworden op: 14 augustus 2014

Re: Automaterialen

13 november 2014

Ik ben niet op de hoogte met Prestashop maar ik denk wel dat wat jij graag wil dat dat mogelijk is in magento.

Ik weet natuurlijk niet precies wat jou budget is maar ik kan je eventueel wel met iemand in contact brengen die je zou kunnen helpen met de opzet en/of eventuele bouw/realisatie.

Mocht je daar interesse in hebben laat het dan maar even horen (btw, ik heb er geen belang in)