Bol.com bied gsm aan voor te lage prijs.

1
Hallo,
Mijn naam is Jarno en ik heb deze zaterdag 2 gsm (Motorola Moto X 2de generatie (2014) - Wit/Bamboo & Motorola Moto X 2de generatie (2014) - Zwart) gekocht voor 13.30€ per stuk via bol.com. Maar nu wilt bol deze niet leveren. Er stond bij dat dit via een verkoper ging die Centralpoint.be hete. En de verkoper heeft mijn bestelling geannuleerd. Ze zeggen dat er een fout is gebeurt en ze excuseren zich. Maar ze willen deze producten niet leveren. Nu waarom ik deze topic maak is om te vragen of dat bol.com verplicht is om dit naar mij toe te verzenden? Want ik volg een avondcursus en nu hebben wij toevallig vorige week geleerd dat als je iets perrongelijk aanbied voor een te lage prijs dat deze mensen het dan ook voor die prijs moeten verkopen aan jou. (Want ze heeft er dan nog een voorbeeld bij gegeven gelijkaardig maar dan met een vakantiereis.)
Dit is een foto van de bestelling.

Afbeelding



dit komt er op als ik met mijn cursor over het woord "Geannuleerd" ga.


Afbeelding



Ik hoop dat ik rap een antwoord krijg.
Want ik zou dit rap willen afhandelen en hopelijk met mijn 2 gsm die ik heb besteld op zak.
Mvg Jarno

Re: Bol.com bied gsm aan voor te lage prijs.

2
De verkopers wil is niet, om voor een te lage prijs het toestel te leveren, omdat de prijs ondenkbaar laag is. Dus de verkoper heeft het recht bij een te lage prijs de bestelling te annuleren. Zie het voorbeeld van een droger die bij de Media Markt stond voor twintig euro.

Zie volgend artikel in het Burgerlijk Wetboek: 3:33
http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-3/artikel33

Dit is het antwoord van mijn zoon. Hij studeert Rechtsgeleerdheid aan de Erasmus School of Law.

Re: Bol.com bied gsm aan voor te lage prijs.

3
Elektrobert schreef:De verkopers wil is niet, om voor een te lage prijs het toestel te leveren, omdat de prijs ondenkbaar laag is. Dus de verkoper heeft het recht bij een te lage prijs de bestelling te annuleren. Zie het voorbeeld van een droger die bij de Media Markt stond voor twintig euro.

Zie volgend artikel in het Burgerlijk Wetboek: 3:33
http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-3/artikel33

Dit is het antwoord van mijn zoon. Hij studeert Rechtsgeleerdheid aan de Erasmus School of Law.
Mee eens. De gangbare prijs is ruim 500 euro. Maar dat wist je wel je anders had je er geen 2 besteld :roll:
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Bol.com bied gsm aan voor te lage prijs.

4
Dat is het roemruchte OTTO-arrest.
Jarno schreef:Want ik volg een avondcursus en nu hebben wij toevallig vorige week geleerd dat als je iets perrongelijk aanbied voor een te lage prijs dat deze mensen het dan ook voor die prijs moeten verkopen aan jou.
Zeg maar tegen je cursusleider dat je vandaag een nieuw spreekwoord hebt geleerd:

Those who can, do.
Those who can't, teach.


En nu een slotje als afsluiting van een consumentenvraag.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Bol.com bied gsm aan voor te lage prijs.

5
Jarno, in de topic titel geef je al aan dat jij dondersgoed weet hoe het zit; de prijs is te laag. Zoals reeds aangegeven mag de verkoper gewoon de koop annuleren en moet jij dus niet zo zeuren. Als ik jou was zou ik stoppen met die avondcursus want wat ze je daar wijs maken daar klopt niets van.
Ward schreef: En nu een slotje als afsluiting van een consumentenvraag.
Je bent helderziend, zou je eens wat mee moeten doen ;)