Re: graag wil ik jullie kijk op mijn webshop, Wat vinden jul

4
gabybogaert schreef:hoihoi,
Thanks! ik ga hier gelijk iets aan veranderen!
Mocht je nog zin en tijd hebben, kijk nog eens over een half uurtje.
:wink:
Een half uurtje???
Voor een kleine aanpassing aan het winkelmandje kan ik al 2 avonden besteden voordat het 100% naar m'n zin is...

Even snel op je site gekeken en eigenlijk ook hier weer de 'standaard' opmerking: de omschrijving van je producten is erg summier! vertel meer over je producten, afmetingen, kleur, materiaal etc..
Bij de complete sets van de memory medaillons kan je bijvoorbeeld een mooie samenvatting van de producten die erbij zitten, eventueel totaal prijs en aanbiedings prijs.

Bijoux lijkt mij een lastige branche met veel concurrentie en lage marges, dus heel veel suc6 toegewenst! :wink:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: graag wil ik jullie kijk op mijn webshop, Wat vinden jul

6
Ik heb echt moeite met het lettertype en met name het linker/boven menu. Doordat het lettertype al redelijk dik van zichzelf is en ook nog bold is, vind ik het lastig te lezen.

Het lettertype doet het goed als het groot is (zitten veel details in het lettertype) maar voor kleine tekst zou ik toch gewoon een simpeler lettertype als Helvetica gebruiken.