Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Vreemd verhaal en nog vreemdere logica. Ik heb absoluut negatieve reviews er tussen staan. Het is immers onmogelijk om alle klanten tevreden te stellen. Bij KiYoh hoeft een klant dit ook niet toe te lichten. Ik vraag mijn klanten echter wel altijd om het toe te lichten. Anders hebben we er immers niets aan. Als een klant negatief is, vraag ik ze altijd of ze alsjeblieft toelichting willen geven, zodat we er van kunnen leren.Al reeds door anderen aangegeven;
het aantal recensies dat wordt weergegeven, waar je niet op kunt klikken om ze te lezen.
Als intensieve webshopper stoor ik mij aan recensies en waarderingen. Na een negatieve recensie over een bedrijf werd ik door Trustpilot bestookt met e-mails, of ik mijn reactie zou willen toelichten, anders zouden zij hem niet plaatsen.
Vanaf 2015 zal ik niet meer kopen bij webshops die hiermee pronken.
Haha, nooit zo bekeken. Dus er bestaan daadwerkelijk mensen die het iets negatiefs vinden, als je als bedrijf vraagt hoe je de dienstverlening kunt verbeteren. Verwonderlijk!Ik shop niet meer bij bedrijven die gebruik maken van klantbeoordelingssite's.
De reden dat ik op internet winkel is gemak, vaak een gunstigere prijs dan in een stenen winkel, informatie over een product die je thuis op gemak kunt lezen, ed.
Helaas denken dan sommige webwinkels dat ze dan alles van je mogen vragen, gegevens die nergens voor nodig zijn, dat ze je gegevens doorgeven aan bijv, Trustpilot zodat je door hun benaderd wordt voor het schrijven van een review.
Als de deal is gesloten,betaald en geleverd wil ik met rust gelaten worden,
als er iets is, meld ik mij zelf wel, ben ik tevreden, kom ik weer terug bij de webwinkel, ben ik niet tevreden, of wordt ik benaderd door hetzelfde bedrijf, zien ze me nooit meer.
Soms is het beter om de focus te hebben liggen op de webshop en zorgen dat er zo weinig mogelijk fouten in staan, voorraad op peil, en tig andere zaken zijn in mijn ogen belangrijker dan klantrecensies./quote]
Haha, nooit zo bekeken. Dus er bestaan daadwerkelijk mensen die het iets negatiefs vinden, als je als bedrijf vraagt hoe je de dienstverlening kunt verbeteren. Verwonderlijk!
Maar toch...om nou zwart-wit te stellen dat je gewoon niet winkelt bij een bedrijf die aan reviews doen...bizar. Je koopt ook niks bij stenen winkels die reclamefolders door je bus duwen zeker? Of die tv commercials uitzenden?Je wil niet weten hoeveel mails sommige bedrijven sturen nav een simpele order.
Na een webshop order hebben jullie de centen binnen, dan mag ik verwachten dat die order correct uitgevoerd wordt? Toch?Maar toch...om nou zwart-wit te stellen dat je gewoon niet winkelt bij een bedrijf die aan reviews doen...bizar. Je koopt ook niks bij stenen winkels die reclamefolders door je bus duwen zeker? Of die tv commercials uitzenden?Je wil niet weten hoeveel mails sommige bedrijven sturen nav een simpele order.