Dááruit kun je wel afleiden dat deze hobbyist niet weet wat hij met deze retour aanmoet en er vooral geen geld op toe wil leggen. Hij is niet bij het uitpakken aanwezig geweest en kan dus onmogelijk concluderen dat het canvas daarbij beschadigd is. Het is een volslagen uit de lucht gegrepen aanname en een schijnargument om maar onder de verantwoordelijkheid uit te komen.Ik heb hem retour gestuurd en vervolgens 3 weken niets gehoord.
Nu heb ik hem te pakken gekregen en nu blijkt dat het canvas is beschadigd.
Volgens hem heb ik dat gedaan met uitpakken (is niet zo)
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Ook bij verkeerde levering is de afzender aansprakelijk voor juiste verzending, de kosten voor verzending zijn in dat geval wel weer voor de verkoper!Hij verkoopt ze als "schilderijen", maar er lijkt weinig of niets aan geschilderd.
Zijn het niet meer een soort fotoprints? Dan heb je namelijk nog een stok om mee te slaan: de koper wordt verkeerd voorgelicht met ontoereikende productinformatie.