Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
knikkerprins
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 december 2014
Locatie: Brugge (België)

Wat brengt 2015?

26 december 2014

Hallo iedereen!

De decemberdrukte is zo goed als voorbij, 2015 staat voor de deur en zoals steeds in deze periode van het jaar vliegen de lijstjes ons om de oren.

Maar wat verwachten jullie van 2015? Zien jullie een goede verkoop tegemoet? Welke trends gaan we zien. Zal facebook overleven of komt er een nieuwe vorm van social media om de hoek kijken?

Ik kijk uit naar jullie mening en verwachtingen!
Tim
http://www.knikkerprins.com

PS Ik wens iedereen een kleurrijk en succesvol 2015!
 
Frans83
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 oktober 2014
Locatie: Deventer

Re: Wat brengt 2015?

29 december 2014

Tim, leuk topic!

Ik denk dat Facebook niet zomaar zal gaan verdwijnen. Wellicht zal een bepaalde doelgroep van Facebook vertrekken, maar het platform zelf blijft wel bestaan.

Daarnaast denk ik dat sneller leveren van producten steeds belangrijker wordt. Meer keuzes aan de klant bieden. Dus zelfde dag nog leveren of zelfs op zondag leveren wordt interessant.

Ik ben benieuwd wat andere verwachten!
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Wat brengt 2015?

29 december 2014

Qua leveren denk ik inderdaad dat er wel wat verandering gaat komen. Ook zal de uitbreiding van pakketbussen denk ik hierbij een grote rol in spelen. Zo zou het dan zelfs mogelijk zijn om s'nachts te leveren.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Wat brengt 2015?

30 december 2014

Mobiel! Alles gaat die kant op. Ik probeer me helemaal op responsive te richten en daar kan ik mijn winkel nog behoorlijk in verbeteren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
pauwke
Berichten: 129
Lid geworden op: 02 oktober 2012

Re: Wat brengt 2015?

30 december 2014

 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Wat brengt 2015?

31 december 2014

Dat zou hier wel kunnen op het platte land, maar ik denk toch in de stedelijk gebied nog heel lang gaat duren voordat het er komt.

In America het je natuurlijk die wijken met een tuin en daar is het ideaal. Maar ik zie het apparaat nog niet tussen de flat's in landen
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
NielsVos
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 augustus 2014
Locatie: Bornerbroek
Contacteer:

Re: Wat brengt 2015?

07 januari 2015

Dat zou hier wel kunnen op het platte land, maar ik denk toch in de stedelijk gebied nog heel lang gaat duren voordat het er komt.

In America het je natuurlijk die wijken met een tuin en daar is het ideaal. Maar ik zie het apparaat nog niet tussen de flat's in landen
Ja, en het feit dat mensen met een luchtbuks die drones uit de lucht gaan halen. :| Weg pakketje! :shock: :D