Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Dankje dat was inderdaad wat we van plan waren. Meer op de pagina zetten, aanbiedingen duidelijker enzo.Als je de vergelijking met de concurrent neem dat is jou eerste pagina er leeg. Je collega knalt deze helemaal voor met producten en aanbiedingen.
Tevens zou ik ook meer categorieën maken waardoor het wat meer opvalt
Er komt waarschijnlijk nog een navigatie menu aan de zijkant.Je zegt dat hij niet af is. In welke richting? De concurrent wint het nog makkelijk van je op vele punten. Zoals layout, navigatie.
Ik werk bij BSR Online. Het bouwen van webshops is niet mijn specialiteit. Iemand die ik kan wilde een webshop dus ben ik die gaan maken zodat ik daar wat meer over kon leren en het voortaan zelf goed kan doen.Ik zie dat je site is ontworpen door 'bsr online', geven zij geen advies of wil je juist een second oppinion over hun geleverde werk?
Als je het niet aanbiedt zet je het er niet neer, je zeurt nu over hoge kosten, max 3%Creditcard. Vanwege de hoge kosten die deze betaalservice aan de klant doorberekent, hebben wij besloten deze dienst nog niet aan te bieden.
Dankje! Hier kan ik wel wat meeMijn eerst indruk, mm wordt hier nog aan de site gewerkt.
sommige artikelen hebben een basic uitstraling nodig maar dit is extreem basic qua uistraling, te veel open wit, koud.
Bol, hello world, even is er op zetten zodat dat weg is.
Klantservice onderaan, verdeel het over 2 kolommen, het maakt je pagina nu te lang en de ruitme heb je.
Als ik 06 nummer zie bij een site komt dat voor mij meteen niet serieus over. Voor 10 tot 30 euro heb je een voip nummer, prepaid voor is jaar. cheapconnect, budgetphone.
gezien de ruimte die je hebt plaats het logo links van home waardoor het bovenste witte gedeelte als voor een groot deel komt te vervallen.
Als je het niet aanbiedt zet je het er niet neer, je zeurt nu over hoge kosten, max 3%Creditcard. Vanwege de hoge kosten die deze betaalservice aan de klant doorberekent, hebben wij besloten deze dienst nog niet aan te bieden.
Neem aan dat je marge dat gewoon moet dekken.
Wij rekenden 2% extra voor creditcard en payal. Nadat we dat afgeschaft hadden kregen we 150% meer betalingen via paypal en creditcard, het werkt dus wel en laat je marge het toe doen.
Lettertype mag van mij 1 stap groter, is nu vrij klein.
Hier hou ik het even bij voor nu.
Mee eens inderdaad. De persoon voor wie ik deze shop maakt wil dit zo dus daar kan ik niet veel mee doen maar ik ben het er wel mee eens.Wel lullig als klant een zending betaald met zijn creditcard en daarna een chargeback opent omdat hij de zeding wil retouren of het er niet mee eens is. Dit kost al snel 20 euro
Je gevoel heeft gelijkMijn gevoel zegt dat BSRonline een eemansbedrijfje is en dat Stephan de enige werknemer is.
BedanktHoi Stephan,
Leuke producten heb je! Ik zag al wat leuks voor in de tuin.
Paar suggesties
- Op je homepage zou ik meer concrete productensoorten of acties laten zien, ipv de hoofcategorieen.
- Kijk naar een goede SEO plugin, bijv. van Yoast, zodat je descriptions en titels kan aanvullen voor een betere vindbaarheid
En kijk even naar je cadeaubonnen. Als ze zo prominent op de homepage staan, verwacht je er ook iets leuks voor. Nu ontbreekt foto en omschrijving (geldigheid, hoe in te wisselen) nog. En je cadeaubon van 10 euro is gratis. Ik heb er net 20 bonnen besteld, dus ben benieuwd wanneer ik ze geleverd krijg
- Tags / blog zou ik uit je menu halen als je het niet gebruikt. Ook woord Adsense zou ik weghalen, en zeker geen advertenties op die plek gaan plaatsen
Succes met je webwinkel!
Hey speelgoedmannetje,Hoi Stephan,
Ik sluit me aan bij de goede tips die je al hebt ontvangen. Ik ben recent een webwinkel begonnen en heb mijn website zelf gebouwd. Aangezien ik, net zoals jij zoals je aangeeft, hier weinig verstand van had heb ik hulp gehad van vrienden die wel wisten hoe dit in zn werk gaat.
De tip die ik je mee wil geven is om iets pas te publiceren op je site op het moment dat je pagina, product of foto's helemaal naar wens zijn. Je geeft zelf aan dat er nog het nodige moet gebeuren. Hou er rekening mee dat wanneer een pagina bv nog niet helemaal af of naar wens is een bezoeker dit echt wel door heeft en het "afhaakmoment" groter is. Dit wil je natuurlijk niet.
Compliment voor de duidelijke foto's en productbeschrijving.! Succes!