Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
mattie
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 januari 2015

Feedback gevraagd voor VlieglesDeal

21 januari 2015

Dag,

Simpele vraag: hebben jullie suggesties/tips/feedback etc. voor http://vlieglesdeal.nl?
Dank alvast.
Ps. de foto's op de homepage daarvan wordt de spacing verbeterd.
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Feedback gevraagd voor VlieglesDeal

21 januari 2015

vanaf pp zijn van die vage termijn.
Je gaat er dan van uit dat er 3 personen in een toestel zitten. Je betaald gewoon x bedrag ongeacht of er 1 3 of 100 in zitten.
Bij dat soort vanaf pp prijzen voel ik al meteen nattigheid en haak ik af. Eerst lokken met goedkope prijzen en dan hup ineens 3x duurder.

Veelgestelde vragen

hoe oud moet je zijn, 7 jaar, echt waaar ook voor vliegles ?
Verrekt het kindje van 7 moet minimaal 150 cm zijn. Ze zijn misschien te vinden kindjes van 7 die 150 cm groot zijn, veel ben ik er niet tegengekomen.

Boek uw vliegles en dat zie ik bij veelgestelde vragen: oor het maken van een afspraak bel je het nummer dat op de cadeaubon ?

Wat is het nu een les of een cadeaubon.

Hoe meer ik dit soort dingen lees hoe vager het wordt. Ik koop een cadeaubon maar bij wie, welke garantie is er dat ik überhaupt kan vliegen. Door wie wordt de bon uitgegeven en bij wie kan ik deze inwisselen. Bij een bon horen normaal namen, adressen bij, dat alles zie ik nergens.

conclusie hele vage bedoeling, zo komt het bij mij over.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Feedback gevraagd voor VlieglesDeal

22 januari 2015

Je betaald gewoon x bedrag ongeacht of er 1 3 of 100 in zitten.
Staat inderdaad raar. Je betaald namelijk bijv 120 euro voor de vliegles (1 persoon) en soms mogen twee personen gratis meevliegen. (vriendin, vader/moeder) Maar dan zetten ze 40 per persoon wat natuurlijk raar is want maar 1 krijgt de vliegles en zit voorin.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd voor VlieglesDeal

22 januari 2015

[offtopic]
Vandaag vlieglessen, morgen autorijlessen en overmorgen cursussen voor nagelstylistes.
Zo gaat het hek van de dam... Dit is toch een webwinkelforum?
[/offtopic]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Feedback gevraagd voor VlieglesDeal

22 januari 2015

Dit is toch een webwinkelforum
Als je cadeaubonnen op het web verkoopt is het dan geen winkel? :wink:
Maar gelijk heb je ergens wel. Je kan natuurlijk de regel aanhouden dat het pas een webwinkel is als ook de regels voor webwinkels gelden. (zichttermijn, algemene voorwaarden enz)
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd voor VlieglesDeal

22 januari 2015

De grenzen zijn inderdaad vaag, maar juist dan is er moed voor nodig om zelf grenzen te stellen.
 
mattie
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 januari 2015

Re: Feedback gevraagd voor VlieglesDeal

23 januari 2015

Dank voor de waardevolle feedback. Zo zie je maar dat ook al heb je al behoorlijk wat feedback gevraagd en gekregen, een andere doelgroep een andere kijk heeft.
Waardevol, ik ga ermee aan de slag.
Prijzen zal ik aanpassen zodat ze helderder worden.
Cadeaubon-principe teksten ga ik ook aanpassen.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht