Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Lars Stevens
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 januari 2015

ervaring met Strato en biedmeer

22 januari 2015

Goedendag.

Mijn naam is lars, 20 jaar oud. Voor mijn opleiding moest ik een onderneming beginnen, dus ik ben een webwinkel begonnen. Ik kreeg erg weinig begeleiding van school. ik heb alles zelf uitgezocht. Uit eindelijk kwam ik tot de conclusie dat Strato het beste was. 2 weken later was mijn webwinkel bijna af. Ik moest alleen nog IDEAL toevoegen. Het probleem met Strato is, is dat ze alleen maar met payment providers samenwerking die zich richten op grote webwinkels. Ik geloof dat de goedkoopste 40 euro per maand was. Als ik dit van te voren wist had ik nooit voor Strato gekozen.

Gelukkig kan je bij biedmeer kosteloos overstappen. Dit heb ik dus gedaan. Eerst moet je gewoon alle kosten betalen maar dit veranderen ze later en je krijgt gewoon je geld terug. ik vind de klante service van biedmeer ook een stuk beter. Ze reageren binnen 1 dag op je email. bij Strato deden ze daar wel wat langer over. Ook vind ik de templates van biedmeer mooier. De webwinkel is nu helemaal klaar. Ik betaal nu voor IDEAL 0,45 euro per transactie.

Ik maak meteen even gebruik van dit moment om mijn webwinkel te promoten. De webwinkel het http://www.usbmobiel.nl en ik verkoop voornamelijk usb sticks voor de mobiel en tablet. Feedback is altijd welkom.

Ik hoop dat ik met dit bericht mensen heb geholpen met hun keus.
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: ervaring met Strato en biedmeer

22 januari 2015

Om te vergelijken heb je wel meer webshop aanbieders nodig en niet alleen biedmeer. Het lijkt nu wel verdacht op een promotie voor biedmeer
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: ervaring met Strato en biedmeer

22 januari 2015

Het lijkt nu wel verdacht op een promotie voor biedmeer
Ik denk het niet.
Als hij dat zou willen doen had hij wel juiste informatie gegeven.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: ervaring met Strato en biedmeer

22 januari 2015

Daarnaast is STRATO geen webwinkelsoftware, maar een aanbieder van e-pages webwinkelsoftware! :wink:
Er zijn meerdere aanbieders van deze software (waar wij inmiddels al 6 jaar gebruik van maken)
Payment provider kost ons slechts €10,- p/m voor diverse betaalmethodes en geen €40,-! Overigens zijn er ook gratis Payment providers die iDEAL aanbieden Icm e-pages.
E-pages jeeft zijn oorsprong in Duitsland, hierdoor missen we wel wat functionaliteiten voor de Nederlandse markt! Maar over het algemeen erg tevreden (ook over de support van e-pages zelf) :roll:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: ervaring met Strato en biedmeer

22 januari 2015

Een biedmeer abbo kopen en er 6 dingen op kwakken die voor de helft bij iedere action koopt noemt jouw school een onderneming beginnen?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: ervaring met Strato en biedmeer

23 januari 2015

Voor mijn opleiding moest ik een onderneming beginnen, dus ik ben een webwinkel begonnen.
Dit is eigenlijk nog erger. In opdracht van school moet je blijkbaar een eenmanszaak beginnen met alle mogelijke gevolgen van dien.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: ervaring met Strato en biedmeer

23 januari 2015

Hij zal een gratis pakket hebben bij Biedmeer
https://www.ccvshop.nl/webwinkel-pakketten.html

Begeleiding op scholen is slecht. Je moet alles zelf doen. Doe je het niet zelf dan red je het niet...
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: ervaring met Strato en biedmeer

23 januari 2015

Dit is eigenlijk nog erger. In opdracht van school moet je blijkbaar een eenmanszaak beginnen met alle mogelijke gevolgen van dien.
Ik ben ooit benaderd door een platform dat dit faciliteert. Dan moet je nog uitleggen dat je het niet ziet zitten omdat er dan in je marktsegment jaarlijks duizend webwinkels bij komen. :shock:
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht