Website laad zeer traag in Internet Explorer

1
Hallo,

Mijn naam is Tim en ik beheer de webshop http://www.gardenzo.nl. Nu werkt de webshop plotseling sinds afgelopen dinsdag niet meer goed in Internet Explorer. Hij blijft maar eindeloos laden. Zowel front-end als adminpaneel. Geen idee waar dit aan kan liggen. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen of een manier weet waarop ik het probleem kan achterhalen? Ik ben technisch onderlegd.

Mvg,

Tim Cosson
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Website laad zeer traag in Internet Explorer

5
Ward schreef:Nee, helaas. Meestal kan ik zo'n bug wel vinden, maar deze is erg hardnekkig.

Heb je een wat oudere back-up achter de hand? Dan kun je de code vergelijken.

Haal de webpagina's ook eens door de W3C validator, want er zitten fouten in het openen en sluiten van tags.
Helaas geen backup voor handen. En denk ook niet dat het met de HTML te maken heeft, omdat het zowel front-end als back-end is. Maakt niet uit wat eigenlijk.

Mocht je tot een idee komen, hoor ik dat graag! Bedankt voor je tijd!

Re: Website laad zeer traag in Internet Explorer

7
Ward schreef:In de tijdlijn zie ik dat requests naar p.yotpo.com traag binnendruppelen. Kijk eens wat er gebeurt als je Yotpo verwijdert?

Schakel anders eens één voor één de JavaScript-links uit met commentaar <!-- ... --> in HTML.
Bedankt voor je reactie!

Dit heb ik nu ook uitgeschakeld, maar helaas. Denk ook niet dat het daar ergens in zit namelijk, omdat ook de backoffice niet werkt zoals het moet.

Gr. Tim