Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Arguin
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 januari 2015

Welke laserprinter 2015?

17 maart 2015

Ik zoek een betaalbare zwart/wit laserprinter die werkt op een mac en ook labels kan printen. Ik let vooral op de prijs van de toners. Snelheid maakt me niet zo uit.
Waar moet ik nog op letten?
Zijn er hier mensen met wat meer verstand hiervan die suggesties hebben? Of review/vergelijkingssites?
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Welke laserprinter 2015?

17 maart 2015

Het is misschien ook wel belangrijk om te melden hoeveel je per maand gaat printen. En of je in de toekomst verwacht meer af te gaan drukken.

Ik heb zelf een maand geleden een Brother hl-5450DN gekocht. Brother bevalt mij erg goed en heeft betaalbare toners/drums.

Ik heb ook een kleuren Samsung maar die vreet toner en zijn ook nogal prijzig. En de printer loopt om de haverklap vast en accepteert geen imitatie toners.

Waarom ik voor de deze Brother hebt gekozen?

Grote papierlade (500 vel) is wel extra optie. Wel makkelijk gelijk een heel pak erin.
2de Papierlade voor labels
Het handmatige invoer heeft zelfs ook een automatische invoer voor meerdere vellen.
Netwerk optie
Print snel
Automatisch duplex.
Ondersteunt MAC maar ook Android en IOS

Deze printer maakt wel wat lawaai en blaast behoorlijk. Maar is er ook snel mee klaar.

Anders zou ik voor en HP kiezen. Die beviel me altijd ook erg goed. Brother heeft trouwens ook goedkopere modellen (geen ervaring mee) die ook duplex printen maar dat zullen de andere merken denk ik ook wel kunnen
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Arguin
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 januari 2015

Re: Welke laserprinter 2015?

19 maart 2015

Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee hoeveel ik zal moeten printen voor de business. Ik ben nog in opstart. Voor persoonlijk gebruik een 200 tal bldz per maand en dan nog al de EAN codes voor op de producten, wat facturen, shipping labels. Misschien ruw geschat 500 per maand dit jaar en later vast meer.

Het toeval wil dat ik ook op brother laserprinters uitkwam. De Brother HL-L2340DW leek me interessant en betaalbaar, gezien iets minder ppm en gn netwerk maar wifi vermoed ik het kleinere broertje van de jouwe.
Ivm toners, 123inkt.nl kan blijkbaar andere huismerk toners leveren. Heb je ervaring met inkttoners die niet van brother is?
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Welke laserprinter 2015?

20 maart 2015

Het is inderdaad zijn kleine broertje.

Ik gebruik bijna altijd imitatie toners en drums. Of het moet een aanbieding zijn dat het maar slechts een paar euro scheelt. Dan koop ik originele.

Verder lijkt het me een goede printer. Met WiFi printers heb ik persoonlijk een slechte ervaring. Met de Samsung werkt het zeer slecht. Wifi direct werkt wel beter maar ook niet altijd even goed.

Geen ervaring met Brother en WiFi.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Arguin
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 januari 2015

Re: Welke laserprinter 2015?

22 maart 2015

tegenwoordig heb je blijkbaar voor een 50tal euro meer al een all in one black en white laser printer van bvb brother. Ik twijfel nu, ik denk dat een scanner en copy functie wel belangrijk is in een business niet?

Ivm toners, Ik lees tegenstrijdige verhalen over imitatieinkt al is het niet altijd duidelijk over welk merk het gaat en of het zwarte inkt of kleur is. Voor de ene is het prima, de andere spreekt over lekken, strepen, het niet herkennen van de toner en zelfs printers die moeten vervangen worden of koppen die moeten gekuist worden door het gebruik van imitatie, want hen dus duurder uitkomt.

Kleur zou ik nooit imitatie nemen, maar voor zwartprint tekst wil ik het wel overwegen. Iemand ervaring met zwarte namaakinkt?
Electronixcs welke gebruik jij en waar koop je ze?
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Welke laserprinter 2015?

22 maart 2015

Ik bestel ze altijd via 123inkt.nl. Ik had een voor mn Samsung kleuren printer ook imitatie kleur gekocht welke prima werkten totdat de printer voor een firmware update vroeg. Na de update werkte de toners niet meer. Netjes mijn geld terug gehad bij 123inkt.nl en de originele besteld.

Ik heb ook een all-in-one. Dat lijkt me ook redelijk onmisbaar. Neem er wel 1 met een glasplaat waardoor je ook boekjes kan inscannen. Helaas is het formaat van deze printers dan wel groter.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht