Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
HippeGirls
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 juni 2014

facebook advertentie

17 maart 2015

HELP!!

Ik maak af en toe advertenties via Facebook. Ik krijg dan altijd de melding dat mensen reageren op die advertenties.....maar ik kan de reacties nergens vinden en dus eventueel vragen niet beantwoorden.
Ik heb het hele net al afgespeurd en via help Facebook een bericht geplaatst maar helaas geen enkele reactie. Nu weer een aantal weken verder en ik kreeg zojuist weer de melding dat er reacties geplaatst zijn. Het moet via advertentie beheer kunnen maar ik heb elk knopje gehad maar ik kan niets vinden.

Ik hoop dat een van jullie mij de juiste uitleg kan geven.

Bedankt en groeten Gwen
http://www.hippegirls.nl
 
HappyGirl

Re: facebook advertentie

18 maart 2015

Als je op die betreffende melding klikt, kom je er dan ook niet?
 
HippeGirls
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 juni 2014

Re: facebook advertentie

18 maart 2015

Nee dan kom ik wel in advertentiebeheer maar ik kan nergens de reacties vinden :?

Bedankt voor je reactie!

Gr gwen
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: facebook advertentie

18 maart 2015

Volgens mij kijk je dan niet goed. Ik adverteer ook wel regelmatig op Facebook. Je krijgt dan vaak zo'n melding van 'Mensen beginnen te reageren op je advertentie'. Als je dan kijkt, zie je, dat men niet letterlijk 'reacties plaatsen' bedoelt. Men bedoelt dan, dat er geklikt wordt op je advertentie. Dat mensen het bijvoorbeeld delen of liken of op de link / foto klikken. Echter lijkt dit een generiek mailtje. Dus allicht kan het zelfs zijn, dat dit verzonden wordt als er amper interactie met de advertentie is?

De melding is letterlijk

'Mensen beginnen te reageren op je nieuwe advertentieset. Zie de resultaten in Advertentiebeheer.'
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
HappyGirl

Re: facebook advertentie

18 maart 2015

Het kan ook zijn volgens mij, dat je het (mogelijk per ongeluk) op onzichtbaar hebt gezet. Zou dat kunnen, heb ik nl. ook een keer gehad.
Dan zie je drie stipjes en daar moet je dan op klikken om het weer zichtbaar te krijgen.
De stipjes staan dan op de plaats waar de reacties horen te staan.
 
Anonieme vraag
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 november 2013

Re: facebook advertentie

18 maart 2015

Waarschijnlijk gebruik je een aparte login voor de advertenties. Met die login kom je dan automatisch op de instellingenpagina van de ads terecht.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht