Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Wie heeft er verstand van Logivert software?

08 april 2015

Na een update en het uitpakken van een paar customized documents via Google Webmaster Tools is mijn site buiten werking.

Sinds maandag word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Wie heeft een heldere kijk en kan mij zeggen waar het fout gaat?
http://www.elektrobert.nl

Ik heb alles uitgeprobeerd wat mogelijk is.

Via de server van de provider wordt er gevraagd om een userdcp. Hij ziet het bestand niet, waardoor er niets geladen wordt. Dit is volgens Logivert niet het geval.

Ik ben bezig met andere software, maar ik moet toch eerst mijn site online krijgen i.v.m. redirects.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wie heeft er verstand van Logivert software?

09 april 2015

Bij requests om CSS-bestanden (voor de opmaak) en afbeeldingen reageert de server met HTTP-fout 403 Forbidden. De server weigert dus actief de toegang tot deze bestanden.

Kun je met een FTP-client zoals FileZilla inloggen op de server? Zet dan eens de rechten op deze bestanden op 0644 en de rechten op mappen op 0755.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Wie heeft er verstand van Logivert software?

09 april 2015

maar ik moet toch eerst mijn site online krijgen i.v.m. redirects
De redirects worden op de nieuwe hosting geplaatst niet op de oude! Dus daar hoef je het niet voor te doen.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Wie heeft er verstand van Logivert software?

09 april 2015

De site werkt weer. De map private_html werd niet meer aangemaakt. Deze is er door de host opgezet en nu ben ik weer online.

Ik had alles al met Filezilla geprobeerd online te krijgen, maar dit was ook zonder resultaat.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Wie heeft er verstand van Logivert software?

09 april 2015

Na een update en het uitpakken van een paar customized documents via Google Webmaster Tools is mijn site buiten werking.

Sinds maandag word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Wie heeft een heldere kijk en kan mij zeggen waar het fout gaat?
http://www.elektrobert.nl

Ik heb alles uitgeprobeerd wat mogelijk is.

Via de server van de provider wordt er gevraagd om een userdcp. Hij ziet het bestand niet, waardoor er niets geladen wordt. Dit is volgens Logivert niet het geval.

Ik ben bezig met andere software, maar ik moet toch eerst mijn site online krijgen i.v.m. redirects.
Beste,

Wij zijn sinds afgelopen dinsdag (maandag waren we gesloten in verband met 2de paasdag) intensief met u naar de oorzaak van het probleem aan het zoeken. Gelukkig is zojuist de oorzaak gevonden en is uw probleem opgelost.
Foutieve bewerkingen/handelingen lijken de oorzaak te zijn van een ongewenst bestand (.htaccess) op uw server. De verwijdering hiervan bood de oplossing.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Wie heeft er verstand van Logivert software?

09 april 2015

Ik kreeg bericht van Logivert:

Graag wijs ik u erop dat hetgeen u op het webwinkelforum (http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=14373) meldt onjuist is. U vermeld namelijk zojuist "De site werkt weer. De map private_html werd niet meer aangemaakt. Deze is er door de host opgezet en nu ben ik weer online.". Deze map was echter reeds aanwezig. Anders had u deze ochtend niets in beeld gekregen. Uw website is pas weer juist zichtbaar vanaf het moment dat het bestand .htaccess uit de map images is verwijderd.

Flexweb heeft echter de map aangemaakt. Na het verversen van de pagina kwam deze map in beeld, dus ik begrijp er nu ook niets meer van.

De site werkt in ieder geval weer!
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Wie heeft er verstand van Logivert software?

09 april 2015

Flexweb heeft echter de map aangemaakt. Na het verversen van de pagina kwam deze map in beeld, dus ik begrijp er nu ook niets meer van.
Beste,

De map public_html is inderdaad door uw hoster aagemaakt. Dit is gisteren gebeurd 8-4-2015 in de middag. Daarna is gisteren avond door u een publicatie gedaan. Uw website was echter deze ochtend niet zichtbaar zoals gewenst. Het CSS bestand, dat voor de opmaakt zorgt, kon niet benaderd worden omdat de map waarin het opgenomen was onbereikbaar was voor de buitenwereld (.htaccess).
Na verwijdering van dit bestand was uw site gelukkig weer volledig en juist zichtbaar.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Wie heeft er verstand van Logivert software?

09 april 2015

Jezelf op deze manier verdedigen komt erg onprofessioneel over, Logivert.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Wie heeft er verstand van Logivert software?

09 april 2015

Ik heb vanmorgen gebeld en volgens zeggen werd de map aangemaakt. Na het aanmaken van de map werd de site zichtbaar op mijn File Manager. Dit is mijn persoonlijke ervaring. Men heeft van de week ook een map public_html aangemaakt. Ik weet dus niet of de map gisteren al was aangemaakt. Gisterenavond deed mijn site in ieder geval nog niets.

Vrijdag heb ik al doorgegeven dat mijn site het niet deed. Vrijdag kon men niets vinden.

Ik ben blij dat mijn site het weer doet en dankbaar voor alle hulp, die ik heb gehad.