Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
littlethingz
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 april 2015

Nieuwe webshop

30 april 2015

Hoi iedereen,

Wij zijn vorige zaterdag een webshop gestart voor hippe kids en proberen iets anders te zijn als een gewone kinderwinkel.

Mijn vraag is, wat vinden jullie van de webshop?
Zijn er suggesties?

Het bounce percentage ligt rond de 50%.

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

http://www.littlethingz.be/
 
ikfixhetvoorje
Berichten: 252
Lid geworden op: 09 december 2014
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe webshop

30 april 2015

Je bounce rate hoeft niet dramatisch te zijn mits je de bezoekers meteen op de juiste pagina krijgt, maar omdat ze van daar naar de winkelmand moeten neem ik aan dat die 50% redelijk drama is. Je site heeft mooie zachte kleuren, maar dit kan ook een nadelig effect hebben op je bezoekers omdat alles zo een beetje verdwijnt. Ik stel voor dat je een aantal menu opties, producten en pagina's wat meer hightlight, zodat het voor de bezoeker makkelijker te zien is waar hij heen moet, of leiver gezegd waar je ze wil hebben.
 
littlethingz
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 april 2015

Re: Nieuwe webshop

30 april 2015

Je bounce rate hoeft niet dramatisch te zijn mits je de bezoekers meteen op de juiste pagina krijgt, maar omdat ze van daar naar de winkelmand moeten neem ik aan dat die 50% redelijk drama is. Je site heeft mooie zachte kleuren, maar dit kan ook een nadelig effect hebben op je bezoekers omdat alles zo een beetje verdwijnt. Ik stel voor dat je een aantal menu opties, producten en pagina's wat meer hightlight, zodat het voor de bezoeker makkelijker te zien is waar hij heen moet, of leiver gezegd waar je ze wil hebben.
Wat bedoel je juist met highlight. Kan je een vb geven?
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Nieuwe webshop

30 april 2015

Mooie site met leuke dingen, maar ik vind de kleuren ook net iets te flets.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
littlethingz
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 april 2015

Re: Nieuwe webshop

30 april 2015

Nog iemand ideetjes?
 
ikfixhetvoorje
Berichten: 252
Lid geworden op: 09 december 2014
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe webshop

01 mei 2015

Ik bedoel dat je die woorden (buttons) bv. Bold maakt, of in een kleur die wat meer afsteekt tegen de rest van je site. Het gaat erom dat je je bezoekers een bepaalde richting op wil sturen, dat traject moet je iets duidelijker maken.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht