Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
fatalframe
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2015
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Mijn webwinkel

07 mei 2015

Hallo allemaal,

Drie maanden geleden ben ik gestart met het opbouwen van een webwinkel http://www.drogisterij-dennis.nl. Daar ik begonnen ben zonder kapitaal wil ik het assortiment iedere keer verder uitbreiden. Alle informatie staat ook op de startpagina van mijn winkelsite. Ik heb er hard aan gewerkt en ondanks dat het toch allemaal vrij nieuw voor mij is ben ik toch ver gekomen. Mijn winkel is nu bijna een maand geopend en het promoten wil niet echt lukken. Ik adverteer via google en op Facebook en overal waar ik kom. Maar ik heb tot nu toe geen elke klant gehad. Misschien hebben jullie tips voor mij?

Met vriendelijke groet

Dennis
 
bertje
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 februari 2015

Re: Mijn webwinkel

07 mei 2015

Oprechte vraag: wat maakt jou beter dan die duizend andere drogisten?
 
Brian0103068
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 mei 2015
Contacteer:

Re: Mijn webwinkel

08 mei 2015

Maak je gebruik van AdWords en Admarkt? Hiermee kan je echt veel mensen naar je site trekken.

Heb je geen mobiele site?
 
Temptationfor2
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2015

Re: Mijn webwinkel

08 mei 2015

Ik heb ook sinds een maand nu mijn eigen webwinkel, heel hard aan gewerkt. Ben nu bezig de webshop, via de tips die ik hier gelezen heb, onder de aandacht te brengen. Even afwachten nu wat het resultaat is van mijn inspanningen, ook al is dat heel moeilijk, want je wilt gelijk aan de slag en verkopen.
mimi
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Mijn webwinkel

09 mei 2015

Persoonlijk denk ik dat het moeilijk wordt, omdat het assortiment niet onderscheidend is. Er zijn namelijk al duizenden webwinkels, die dit soort artikelen verkopen.

Ik begrijp het punt van willen groeien en het verdiende geld investeren, maar toch denk ik dat er een risico genomen moet worden.

De webwinkel ziet er netjes uit, maar oogt hierdoor saai. De afbeeldingen zijn ook prima in orde, maar de webwinkel nodigt niet uit om alles door te lopen. Het zijn producten, die je in de supermarkt al in je karretje gooit en waarvoor je niet op zoek gaat online.

Speel eens met kleuren! Gebruik de FA kleuren in je template. Kleuren nodigen uit.

Groeten,
Josée
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht