Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
hhh
Berichten: 223
Lid geworden op: 20 maart 2010

IE errors wegwerken?

11 december 2010

Je kent het wel "Gereed, maar met fouten op de pagina"...een irrelevante, nodeloze waarschuwing van Internet Explorer die de browsers performance eerder tegenwerkt dan bevordert.

Anyway, ik heb altijd gedacht dat dit om serieuze fouten ging maar nu heb ik ze ook op mijn testserver en het gaat HELEMAAL NERGENS OVER :x 3 JavaScript errors waarvan 2 in MooTools ( :roll: ) en de andere in een JS DIE HELEMAAL NIET GE-EXECUTE MAG WORDEN DOOR IE!! <!--[if IE]> runFancy = false; NO MEANS NO DAMNIT!

Hoe dan ook, werken jullie deze foutjes weg om de gebruiker 'gerust te stellen'? Het gaat waarschijnlijk nog een hoop tijd kosten ook om Mootools in te duiken maargoed, wat doen jullie?


Getekend,
Een gefrustreerd mensch
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: IE errors wegwerken?

11 december 2010

Als ik foutmeldingen had zou ik ze wel wegwerken ja. Als klanten dat zien gaan ze denk ik twijfelen of de site wel te vertrouwen is. Zou ik doen dan!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
Gebruikersavatar
LaptopPlus
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 april 2010
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: IE errors wegwerken?

13 december 2010

Voorkomen is beter dan genezen?

Het is lastig om klanten uit te leggen dat het niets betekend, maar houdt er rekening mee dat als men wil gaan betalen via een https verbinding en er dan dit soort foutjes zijn kan het goed gebeuren dat men alsnog afhaakt.
Het breedste assortiment laptops op maat.Bekijk ook ons Partnerprogramma
 
Leon
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 december 2010

Re: IE errors wegwerken?

14 december 2010

Het is wel verstandig de fouten weg te werken, de klant vindt dit toch prettiger en aangezien de meeste met IE werken.

Je kan zo zien op welke regel het fout gaat van het javascript.

groetjes
Gratiswebshopbeginnen.nl, Een gratis webwinkel software voor iedereen, een heel eenvoudig in gebruik
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.