Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
FransD
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 augustus 2012
Contacteer:

Beslist, het vervolg.

02 juni 2015

Tot mijn verbazing zie ik dat Beslist nog steeds mijn producten laat zien, ondanks het feit dat ik vrijwel alles heb uitgeschakeld. En ondanks het feit dat Beslist mij expliciet laat weten dat als ik een categorie uitschakel, deze niet meer wordt vertoond.

Maar ik begrijp het wel hoor. Als ze alle uitgeschakelde categorieen niet meer laten zien, dan wordt het wel heeeel stil op Beslist.

Wordt vervolgd.

:?:
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Beslist, het vervolg.

02 juni 2015

Same here, heb ook al de eerste dag het bedrag van gezien. 8,40 terwijl alles uit staat. Ik heb ze gemaild niet van plan te zijn dit te betalen en ze verzocht mijn account dan maar uit te schakelen als ik blijkbaar niet zelf biedingen echt kan uitschakelen.

Zo kost het me nog 250 per maand terwijl ik alles uitgezet heb... Wees dus alert met Beslist!
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
 
Mareck
Berichten: 72
Lid geworden op: 28 november 2011

Re: Beslist, het vervolg.

02 juni 2015

Dit is bijna exact hetzelfde als wat twee jaar geleden is gebeurd. Toen werden ook alle producten die je uit had staan weer aan gezet onder het mom van: "we mogen de tarieven aanpassen volgens de voorwaarden". Vreemde redenering, omdat het al dan niet aan staan van producten echt niks met de tarieven heeft te maken.

Om het wat duidelijker te maken hoe vreemd dit is: Stel je neemt bij je kabelbedrijf, naast je normale standaard pakket, een pakket af met extra zenders voor 20 euro per maand. Op een gegeven moment heb je die zenders om wat voor reden dan ook niet meer nodig. Een aantal maanden nadat je het pakket hebt uitgezet verhoogt de leverancier de prijs van het pakket met 1 euro per maand. Vervolgens zet hij het pakket weer aan bij je en krijg je een rekening. De beredenering van de leverancier is als volgt: "We mochten het pakket weer aanzetten want volgens de voorwaarden mogen we de tarieven van onze pakketten aanpassen. Aangezien u nu niet 0 euro betaalt (voor een pakket wat u niet afneemt) maar 21 euro zijn de tarieven die u betaalt gewijzigd, en dat mag dus, want we mogen de tarieven wijzigen". Waanzin....

Ik heb uiteindelijk niet betaald twee jaar geleden. Na een aantal zeer onprettige gesprekken waarbij, naar mijn mening, beslist.nl zeer onprofessioneel en arrogant overkwam heb ik ze gezegd dat ik niet van plan was te betalen en dat ze me konden dagvaarden voor dat geld. Nadat ze tot twee!! keer toe in de maanden daarna mijn producten weer ongevraagd aan hadden gezet (en gefactureerd) hebben ze uiteindelijk de facturen verscheurd.
 
vince75
Berichten: 209
Lid geworden op: 19 april 2010

Re: Beslist, het vervolg.

04 juni 2015

Wat wel grappig is in de hele beslist discussie.

We hebben naast onze shops een paar websites overgenomen in onze niche, dankzij een paar tekstschrijvers en leuke bloggers komt daar leuk verkeer vandaan. Deze sites staan eigenlijk los van de webwinkels en hebben op de backlinks her en der op de site geen zichtbare connectie met de shops en dat laten we ook zo.

Toen we op een gegeven moment door beslist werden benaderd om een linkje te plaatsen zijn we dan ook gaan onderhandelen, (voor niets gaat alleen de zon op tenslotte) maar zelden meegemaakt dat er zo hard werd gespeeld en onderhandeld oh en last but not least. ze zijn niet erg snel met .....
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.