Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
lizz10
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 juli 2014

instellingen woocommerce

16 augustus 2015

k ben bezig met een nieuwe webshop in wordpress, met als theme Socute. Nu kom ik even niet verder.
Het gaat om het volgende: Er staat een kopje Extra Informatie. Deze zou ik van naam willen veranderen in Maattabel en hier ook de maattabel aan toevoegen (gemaakt in TablePress). Nu dacht ik dat je een extra veld toevoegt (Aangepast veld). Maar ik weet niet hoe ik dat aangepast veld bij het product krijg.
De 2e vraag is hoe ik de naam productinquiry kan wijzigen en daar ook een stukje tekst bij kan zetten?.
 
Gebruikersavatar
finalwebsites
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 juni 2014
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: instellingen woocommerce

17 augustus 2015

Hi,

dit is o.a. afhankelijk van de template, heb je deze vraag al bij de templatebouwer neergelegt?
Hun leveren toch support voor de premium themes?
En andere optie is dat he een webbouwer naar het template laat kijken.
Met vriendelijke groet,
Olaf Lederer

Webshop met WordPress en WooCommerce
 
lizz10
Berichten: 79
Lid geworden op: 09 juli 2014

Re: instellingen woocommerce

17 augustus 2015

Mijn websitebouwer zegt dat dit niet in het budget zat en dat hij verder niks meer kan doen, vandaar dat ik het nu zelf ga uitzoeken. Er klopt nog heel veel niet aan de site, dus dit zal het begin zijn van vele dingen die ik moet uitzoeken... de template is SoCute en volgens hem heeft dit theme weinig mogelijkheden terwijl ik wel 70 euro voor dit theme heb betaald. Had ik net zo goed een gratis theme kunnen kiezen :(
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: instellingen woocommerce

17 augustus 2015

ik zou denk ik in zo'n geval hopen op iemand in je omgeving die mee kan kijken - al kan voor deze specifieke vraag wellicht hier iemand toevallig raad geven - maar het klinkt alsof je inderdaad nog veel meer vragen gaat hebben die ongetwijfeld niet allemaal via dit forum te beantwoorden zijn - en dan zul je je er of zelf echt in moeten gaan verdiepen (via wordpress/woocommerce fora) of er toch iemand bij moeten halen. succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht