Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
FransD
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 augustus 2012
Contacteer:

Beslist.nl

19 augustus 2015

Voor de zoveelste keer brengt Beslist.nl een bedrag in rekening terwijl de categorie buiten werking is en deze volgens Beslist.nl absoluut niet meer wordt getoond. Bovendien ook nog een hoger bedrag als mogelijk is. Op mijn vorige klacht over dit verschijsel van een paar maand heb ik geen reactie gekregen.
wat zijn jullie ervaringen ?
 
Mareck
Berichten: 72
Lid geworden op: 28 november 2011

Re: Beslist.nl

19 augustus 2015

Er was een tijdje geleden een probleem waarbij het mogelijk was dat een categorie "uit stond" maar er toch producten binnen deze categorie nog "aan stonden" wanneer deze producten niet aan een sub categorie waren toegewezen.

Zie http://www.twinklemagazine.nl/nieuws/20 ... eslist.nl/ voor meer info. Misschien is dit het probleem?

Verder moet je wanneer je gebruik maakt van beslist.nl echt iedere dag minimaal 1 keer inloggen in hun systeem om te kijken of er niks vreemds gebeurd. Omdat je geen (dag) limiet in kan stellen en het aantal kliks zeer veel kan fluctueren (mijn eigen ervaring was dat deze fluctuaties vele malen hoger zijn dan andere advertentie mogelijkheden zoals Adwords) kan je anders voor vervelende verrassingen komen te staan.
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Beslist.nl

19 augustus 2015

Makkelijker is, gewoon geen product informatie meer aanleveren. Is ook beter voor je eigen shop. Beslist is in organische resultaten namelijk zeker een concurrent. Dus als jij ze helpt aan product informatie, schiet je jezelf in je voet. Met name als je toch niet wilt adverteren.

Ik lever niets meer aan en heb ze aangegeven pas weer iets aan te willen leveren, als de prijzen drastisch naar beneden gaan van ze :)
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!