Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
HippeGirls
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 juni 2014

Te goed van vertrouwen geweest

06 september 2015

Goedemiddag......

Vorige week zijn er per abuis twee bestelling door elkaar gehaald. Toen wij er achter kwamen hebben wij de juiste bestelling er achter aan gestuurd nadat wij contact hebben gehad met onze klanten. 1 van de kanten stuurde de dag erna zoals afgesproken een kopie van het verzendbewijs. De zelfde dag het rotourbedrag overgemaakt. En haar ter compensatie een waardebon gestuurd. Bij de andere dame het zelfde gedaan. Twee dagen erna ontving ik beide pakketten eentje met alles erin een eentje leeg.......Natuurlijk gebeld de dame in kwestie te bellen maar zij neemt niet op. Ook met ander nummer geprobeerd. Ik heb haar een email gezonden dat ze bij het inpakken vergeten is de artikelen toe te voegen......geen reactie.

Ik kan hier niets mee he?? Onze fout, ik wilde het zo graag herstellen dat ik vol vertrouwen heb gehad in de dames.

Teleurgesteld, hebben jullie nog tips? Natuurlijk heb ik de waardebon gelijk ingetrokken.

Gr hippe girls
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Te goed van vertrouwen geweest

06 september 2015

Bij ons 'vergeet' men ook wel eens wat te retourneren, wij sturen dan meestal een factuur voor de niet geretourneerde producten. Hierna ontvangen we vaak alsnog het product retour of wordt de factuur voldaan :wink:
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Te goed van vertrouwen geweest

06 september 2015

Inderdaad,

Gewoon een factuur sturen. Als sta je niet erg sterk als de klant deze artikelen niet heeft besteld. Er is dan geen overeenkomst. Natuurlijk kan je wel een factuur sturen van de bestelde producten.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
HippeGirls
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 juni 2014

Re: Te goed van vertrouwen geweest

06 september 2015

Inderdaad,

Gewoon een factuur sturen. Als sta je niet erg sterk als de klant deze artikelen niet heeft besteld. Er is dan geen overeenkomst. Natuurlijk kan je wel een factuur sturen van de bestelde producten.
Dat ga ik zeker doen, ik heb wel een schriftelijke bevestiging dat deze dame de bestelling volledig retour gaat zenden op mijn kosten.

Bedankt voor beide reacties

Gr Gwen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Kvanschoten
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 oktober 2015

Re: Te goed van vertrouwen geweest

14 oktober 2015

Hey lees het nu terug, hoe is het afgelopen? Heb het zelf ook mee gemaakt en op dezelfde manier gehandeld
 
HippeGirls
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 juni 2014

Re: Te goed van vertrouwen geweest

15 november 2015

Hey lees het nu terug, hoe is het afgelopen? Heb het zelf ook mee gemaakt en op dezelfde manier gehandeld
Sorry, ik ben even zo druk geweest. Ik heb haar een factuur gestuurd en een herinnering en niets meer gehoord. Uiteindelijk mailde ze dat een oorbelletje los zat en dat ze deze wilde ruilen, toen heb ik aangegeven dat als ik de andere bestelling retour heb ik met liefde de oorbellen wilde omruilen en daar heb ik nooit meer wat van gehoord.

Helaas.....