Goedemiddag......
Vorige week zijn er per abuis twee bestelling door elkaar gehaald. Toen wij er achter kwamen hebben wij de juiste bestelling er achter aan gestuurd nadat wij contact hebben gehad met onze klanten. 1 van de kanten stuurde de dag erna zoals afgesproken een kopie van het verzendbewijs. De zelfde dag het rotourbedrag overgemaakt. En haar ter compensatie een waardebon gestuurd. Bij de andere dame het zelfde gedaan. Twee dagen erna ontving ik beide pakketten eentje met alles erin een eentje leeg.......Natuurlijk gebeld de dame in kwestie te bellen maar zij neemt niet op. Ook met ander nummer geprobeerd. Ik heb haar een email gezonden dat ze bij het inpakken vergeten is de artikelen toe te voegen......geen reactie.
Ik kan hier niets mee he?? Onze fout, ik wilde het zo graag herstellen dat ik vol vertrouwen heb gehad in de dames.
Teleurgesteld, hebben jullie nog tips? Natuurlijk heb ik de waardebon gelijk ingetrokken.
Gr hippe girls