Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Rogier40
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 september 2015

Goedkope reclame website

20 september 2015

Ik probeer voor mijn schoonmoeder haar website van handgemaakte kinderkleding te promoten (http://www.agapidesign.nl), "de ideale schoonzoon" (haha). Ik kom er alleen achter dat dit een vrij prijzige hobby is. Ik heb Google adwords bv maar stopgezet, liep de spuigaten uit. En bij marktplaats betaal je ook flinke bedragen voor reclame.

Mijn vraag is dus eigenlijk, heeft iemand nog handige tips en trucs voor promotie van een website die een hoog rendement hebben en niet te veel geld kosten ?

Alvast bedankt
Gr Rogier
 
Kmowebdiensten
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 oktober 2013
Locatie: België
Contacteer:

Re: Goedkope reclame website

20 september 2015

Een facebook campagne kan misschien goedkoper uitvallen, mits je ze goed instelt.

Maar goedkoop en veel rendement zijn twee uitersten.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Goedkope reclame website

20 september 2015

Je trekt misschien ook meer klanten aan als je algemene voorwaarden hebt. Er staat slechts levering na betaling, naar voor de rest is er niets duidelijk voor kopers.

Reclame maken heeft dan ook geen zin..

Er zijn mij meer dingetjes opgevallen, maar dat is niet de vraag. Mijn advies is echter wel zorg dat eerst de site in orde is.

Groeten,
Josée
 
dirk vn
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 juni 2015

Re: Goedkope reclame website

20 september 2015

Beste,

Sorry voor dit bot antwoord, maar deze webshop is niet meer van deze tijd. Je bent zelfs wettelijk niet in orde. Alle kosten die je maakt via adwords ed zijn weggegooid geld.
Lanceer eerst een iets profesionelere site ipv dit zelf inééngeknutseld ding, want hier gaan mensen anno nu echt niet veel bestellen.

Dit is niet om je af te breken, maar vooral om je ogen te laten opengaan dat je je geld beter eerst investeert in een deftige shop.
Succes.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Goedkope reclame website

21 september 2015

De webwinkel kan inderdaad wel een lik verf gebruiken, maar omdat dit geen feedback-topic is (kun je alsnog openen), laat ik dat even rusten.

Je hebt een ander probleem: je hebt bijna niets om voor te adverteren. Het assortiment moet drastisch worden uitgebreid, anders is elke euro die je aan reclame uitgeeft weggegooid geld.

Probeer eerst eens de basic dingen goed te doen: het assortiment, de webwinkel, de algemene voorwaarden, de betaalmogelijkheden en de klantenservice. Als je daarmee een werkbare basis hebt gelegd, kun je met SEO, op eigen kracht, zonder te adverteren, richting 200 tot 400 bezoekers per dag groeien. En dán is pas het moment aangebroken om te gaan adverteren, niet eerder.
 
; )
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 december 2014

Re: Goedkope reclame website

21 september 2015

Marktplaats admarkt duur vinden. :') Je moet het alleen handig gebruiken en is zeker bij marktplaats een hoge cpc bijna nooit nodig.
 
smartphone24
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 september 2015
Locatie: nieuwegein
Contacteer:

Re: Goedkope reclame website

27 september 2015

Beste,

Sorry voor dit bot antwoord, maar deze webshop is niet meer van deze tijd. Je bent zelfs wettelijk niet in orde. Alle kosten die je maakt via adwords ed zijn weggegooid geld.
En zorg voor meer teksten bij je artikelen.. dat vindt Google heel erg leuk. Maar in jouw geval zeg ik volg een webdesign + SEO cursus.
http://www.smartphone24.nl Smartphone reviews, previews en tests