Admin login scherm niet beschikbaar

1
Hallo,

Ik heb melding gekregen dat Magento niet meer op de recentste versie draait en daardoor dus beveiligingsproblemen kan geven. Ik heb alles alvast aangepast qua nieuwe wachtwoorden en dergelijke voor de FTP. Maar als ik nu het magento gedeelte wens up te daten, krijg ik het admin loginscherm niet meer.

In plaats daarvan krijg ik volgende melding:

There has been an error processing your request
Exception printing is disabled by default for security reasons.
Error log record number: 356378022895

Iemand een idee wat ik dien te doen voordat ik terug kan inloggen als admin?

Re: Admin login scherm niet beschikbaar

4
WARD
Ik heb de FTP bezocht voor de log bestanden. Enkel het systeem logbestand is beschikbaar en dit is aangepast op x/x/2013!
Ik kan geen gegevens vinden die betrekking hebben tot logbestanden.
Is dit ergens te vinden in een handleiding? En dan niet de handleiding die gebruikt word via admin paneel want daar geraakt dus nog altijd niet.

Peter
Ik heb de FLAG laten zoeken en dit bestand staat niet op de FTP.
Dus kan dit ook niet verwijderen en bied me geen oplossing
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Admin login scherm niet beschikbaar

6
Peter

Ik heb nogmaals ingelogd (nu zelfs met een andere client) op de FTP.
Geen maintenance.FLAG

Ik heb dit even opgezocht en als dit het geval zou zijn. Zag ik op het forum een andere foutmelding als de mijne. Ik heb WARD ook al gevolgd en het logbestand bekeken. Dit is zeer verwarrend en geeft me weinig extra informatie buiten dat in geen toegang heb.

Ik heb een mail gekregen van de hosting. Dat er een misbruik is vastgesteld.
Hierop adviseren ze me om alle paswoorden aan te passen. (is reeds gebeurd)
En als laatste om via control panel in te loggen als admin, en te controleren op frontend.
Ik kan dus niet inloggen op het admin paneel door de foutmelding in de eerste post