Enquête online winkelgedrag - Stage onderzoek

1
Beste forumleden,

Mijn naam is Melvin, ik ben 22 jaar oud en woonachtig in Gouda.
Momenteel ben ik derdejaars student Commerciële Economie aan de Hogeschool Rotterdam en loop ik stage bij WayPoint.

WayPoint is een speciaalzaak in GPS- en Communicatie toepassingen. Daarnaast wordt ook het outdoor kledingmerk Wolf Camper verkocht.

Mijn taak is om onderzoek te doen naar de online verkoop van dit merk en u bent degene die mij daar bij kunt helpen. Door het invullen van deze enquête helpt u mij om een zo volledig mogelijk marketingcommunicatieplan te ontwikkelen voor WayPoint. Het invullen neemt nog geen 5 minuten in beslag en wanneer u na het invullen van de enquête uw e-mailadres achterlaat maakt u automatisch kans op een TopCool shirt naar keuze van Wolf Camper!

Door op de onderstaande link te klikken komt u direct op de pagina van de enquête:

http://www.thesistools.com/web/?id=482192


Bijvoorbaat dank,


Heeft u vragen over mijn stage/onderzoek bij WayPoint, mail dan gerust naar melvin@gps.nl


Met vriendelijke groet,

Melvin
Stagiair WayPoint

Re: Enquête online winkelgedrag - Stage onderzoek

3
Beste,


De link die in de enquête wordt vermeld is een link naar de website van Wolf Camper.
Er is niks, maar dan ook niks mis met deze website en de website functioneert als webshop.

De respondenten hoeven zich daarom nergens zorgen over te maken!


Graag hoor ik van u waarom uw een dergelijke reactie plaatst.



Met vriendelijke groet,


Melvin
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Enquête online winkelgedrag - Stage onderzoek

6
Beste,


Bedankt voor jullie reactie, ik krijg deze melding nu inderdaad ook. Heel vreemd want tot vannochtend werkte de website nog naar behoren.

Wanneer ik de website via enkele PC's hier in de winkel bezoek werkt deze ook niet naar behoren.

In iedergeval wil ik mijn excuses maken voor deze meldingen! Wij gaan het hier direct uitzoeken want het is totaal niet onze intentie om dergelijke gegevens te stelen of schade aan te brengen aan uw computer.


Nogmaals excuus!


Melvin

Re: Enquête online winkelgedrag - Stage onderzoek

7
Beste forumleden,


De link in de enquête die doorverwijst naar de Wolf Camper website, werkt weer naar behoren.
Er waren voor zover ik weet problemen met de zogenaamde addthis plugin waar een hele vrachtlading aan 'troep' achter wordt geplaatst, deze werden via de Wolf Camper website geladen waardoor de website aangemerkt werd als de oorzaak.

Dus voor wie tijd heeft, mij wilt helpen en ook nog eens gratis kans wil maken op een Wolf Camper TopCool t-shirt naar keuze kan de enquête natuurlijk altijd invullen! Uiteraard zonder problemen met de link naar de website aan het einde van de enquête.

http://www.thesistools.com/web/?id=482192

Voor de forumleden/lezers die de enquête al hebben ingevuld, hartstikke bedankt!


Bij deze wil ik ook nogmaals mijn excuses maken voor de niet werkende link in de enquête.


Groetjes Melvin