Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
rbr201
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 november 2015

Virtueel kantoor mbt webshop

02 december 2015

Beste leden, mag ik het adres van een virtueel kantoor op mijn webshop plaatsen, en dus ook gebruiken voor betaaldiensten als Mollie?
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Virtueel kantoor mbt webshop

02 december 2015

Je mag een bedrijfsverzamelgebouw of business center alleen als adres opgeven als je daar permanent ruimte huurt. Een kruk in een internetcafé of andere virtuele werkplek kun je niet gebruiken als vestigings- of bezoekadres.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Virtueel kantoor mbt webshop

02 december 2015

Ward geeft al antwoord op jouw vraag, maar ik vraag me af: waarom zou je dat willen?
 
Gebruikersavatar
Michael_
Berichten: 98
Lid geworden op: 24 mei 2013

Re: Virtueel kantoor mbt webshop

04 december 2015

Ward geeft al antwoord op jouw vraag, maar ik vraag me af: waarom zou je dat willen?
Vaak willen 'zolderkamer' webshops niet met hun huisadres op de website. Ik heb ooit eens een discussie met een collega gehad die zelfs aangaf dat hij dacht dat klanten het betrouwbaarder vinden als je als webshop redelijk centraal ligt (Den Bosch / Utrecht). Ook gewoon in een grote stad/de randstad in plaats van een klein dorp in Noord Groningen, Zuid Limburg of Zeeland.
Het zou natuurlijk kunnen. Ik heb hier geen bewijs van, maar ook niet om het te ontkrachtte. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Virtueel kantoor mbt webshop

04 december 2015

Waarom wil je niet vindbaar zijn rbr201 ?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht