Heb inmiddels Voys in gebruik. Ben zeer netjes, goed en snel geholpen. Ik heb het 2 dagen geleden aangevraagd en ben nu online met mijn nummer!
Het enige puntje van kritiek wat ik kan geven, is dat er niet vermeld wordt dat je een belplan aan moet maken binnen het dashboard.
Er staat namelijk wel dat je nummer geactiveerd is, maar je moet zelf "vast naar mobiel" inschakelen (Uiteraard logisch). Maar ook moet je dus een belplan aanmaken, anders werkt je nummer niet! Ik kreeg in eerste instantie namelijk te horen
"dit nummer is niet in gebruik"
Het belplan is eigenlijk een stappenplan die gevolgd wordt, zodra je gebeld wordt op het nummer, bijvoorbeeld:
- stap 1 | telefoon wordt doorgeschakeld van "vast naar mobiel: en gaat 30 seconden over
- stap 2 | voicemail gaat aan
Achteraf is het wel dus logisch, maar een kleine vermelding in de mail of tijdens het telefonisch gesprek met Voys dat er een belplan aangemaakt moet worden was misschien handig geweest. Uiteraard meld ik ze dit ook even, kunnen ze dat stukje misschien oppakken in de toekomst!
www.smoely.nl | De website met een lach.
Smoely bedenkt en ontwikkeld producten voor ouders, pedagogen en kindercoaches.