Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Qdeals
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mei 2016

einde webshop

18 mei 2016

Wegens echtscheiding moet ik stoppen met de webshop. Ik heb echter nog een grote stock. Wie heeft tips om dit aan te pakken? 
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: einde webshop

18 mei 2016

Dat hangt natuurlijk een beetje van je producten af...

Waar gaat het om? Hoeveel?

Je kan denken aan marktplaats, concurrerende webwinkels, verkopen via forums, aan je eigen netwerk, bijvoorbeeld via facebook, etc.
 
Gebruikersavatar
Volup
Berichten: 134
Lid geworden op: 14 oktober 2015

Re: einde webshop

18 mei 2016

Wat voor producten zijn het? Kun je ze hier niet slijten tegen inkoop? 
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers
 
Airfryerkopen
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2016
Contacteer:

Re: einde webshop

19 mei 2016

Goedemorgen,

Ik heb in een zelfde schuitje gezeten. Je kunt ervoor kiezen om eindeloos met je handel te blijven leuren, maar dat frustreert vaak alleen maar. Ik heb gewoon een concurrent benaderd, mijn verhaal gedaan en hij heeft mij toen in één keer van mijn voorraad afgeholpen. Uiteraard schoot ik hier financieel bij in, maar dat voelde in elk geval beter dan dat ik er nog heel lang mee zou zitten. Ik heb ook verschillende opkopers benaderd, maar dat was voor mij geen optie. Een (bevriende) concurrent betaalt vaak meer, tenminste, dat is mijn ervaring.

Heb hier wel van geleerd en een webwinkel met voorraad brengt andere risico's met zich mee dan een affiliate site. Had me dit van tevoren beter moeten realiseren.

Succes en hoop dat je een goede partij zal vinden
http://www.airfryerkopen.nl Hier vindt u het alternatief voor de frituurpan.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Qdeals
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mei 2016

Re: einde webshop

19 mei 2016

Het klopt dat het heel vermoeiend is om te blijven leuren. Ik werk ook nog fulltime en heb de kids het meeste van de tijd. Het is echter niet zo simpel om een overnemer te vinden.
Het zijn thans echt leuke spulletjes. Ik werd er altijd vrolijk van door ermee bezig te zijn. Het gaat om merken zoals Koziol, zoku, ögon, Mister&Mistress, .. Het gaat over een stock aankoopprijs nu nog rond de 11000euro, een 3000 producten maar er zijn natuurlijk ook kleine dingen bij. Alle hulp is welkom!
 
Gebruikersavatar
Bolino
Berichten: 225
Lid geworden op: 31 januari 2016
Contacteer:

Re: einde webshop

19 mei 2016

Het klopt dat het heel vermoeiend is om te blijven leuren. Ik werk ook nog fulltime en heb de kids het meeste van de tijd. Het is echter niet zo simpel om een overnemer te vinden.
Het zijn thans echt leuke spulletjes. Ik werd er altijd vrolijk van door ermee bezig te zijn. Het gaat om merken zoals Koziol, zoku, ögon, Mister&Mistress, .. Het gaat over een stock aankoopprijs nu nog rond de 11000euro, een 3000 producten maar er zijn natuurlijk ook kleine dingen bij. Alle hulp is welkom!
Vervelend om te horen dat je afstand 'moet' doen van je webshop. Misschien een idee om een topic aan te maken op het forum bij Vraag & Aanbod, waarbij je alle informatie van je webshop plaatst. Logo's, designs, etc etc met je vraagprijs. Dan zullen mensen vanzelf reageren. Succes!
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: einde webshop

20 mei 2016

Wat ik zelf voor een klant een keer heb opgezet, is om de stock via zijn eigen webshop voor 'dump prijzen' te verkopen. Hiervoor betaalde hij een vast bedrag per maand aan iemand die de afhandeling regelde, en daarmee waren zijn producten zonder al te veel verlies binnen no-time verkocht. Of dat een interessante optie is, hangt natuurlijk volledig af van hoeveel je er nog mee bezig wilt zijn en wat voor producten het om gaat. 
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
Gebruikersavatar
Golden Trade
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 februari 2016
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: einde webshop

23 mei 2016

Aah jammer om te horen!

Ik raad je aan om het te verkopen via de volgende websites:
- unitedwardrobe.com (aanrader!)
- speuders.nl
- Marktplaats 
- Facebook
- Instagram (aanrader!)
Groothandel in overhemden: www.gasparo-brand.com // Groothandel in kleding en private label: www.groothandel-kleding.nl
 
Qdeals
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mei 2016

Re: einde webshop

25 mei 2016

Geïnteresseerden mogen me altijd contacteren! De webshop zelf met stock, ter waarde van een aankoopprijs van ongeveer 11000 euro staat te koop voor 6000 euro.
 
Gebruikersavatar
Bolino
Berichten: 225
Lid geworden op: 31 januari 2016
Contacteer:

Re: einde webshop

25 mei 2016

Geïnteresseerden mogen me altijd contacteren! De webshop zelf met stock, ter waarde van een aankoopprijs van ongeveer 11000 euro staat te koop voor 6000 euro.
Heb je een URL voor ons? Voor eventuele geïnteresseerden onder ons kunnen dan alvast een kijk nemen op je webshop.
 
Qdeals
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mei 2016

Re: einde webshop

29 mei 2016

ja hoor de website is : www.qdeals.be
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht