Dat kun je alleen doen als ze al een e-mailadres achter hebben gelaten, als ze bijvoorbeeld een account hebben. Ik heb er goede ervaringen mee maar denk wel dat die mensen misschien sowieso hadden afgerekend. Bijvoorbeeld als ze 's middags iets in de winkelmand plaatsen om 's avonds thuis af te rekenen als ze een randomreader bij de hand hebben.Het komt af en toe voor dat een klant zich geregistreerd en dan iets in de winkelwagen doet. Deze verloopt dan. Is het zinvol om een email te sturen dat de bestelling niet is afgerond en/of wij kunnen helpen. Of komt dit slecht over?
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Bij een shop na een dag bij de ander na 3 uur,Ik heb verder alle gegevens. Zoals vandaag, 2 registraties maar geen bestelling. Ik wil namelijk niet drammerige overkomen.
Hoe snel stuur jij de email?
Klinkt eigenlijk best dwingend...die van drie uur luidt 'maak uw bestelling af'.